Bruze92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet dagbundel.

Beste Vodafone,

Ik heb al een aantal keer ervaren dan de internet dagbundel voor geen meter werkt, Ik heb gister 9 augustes mijn beltegoed met 10€ opgewaardeerd in de hoop dat ik met de internet DAG bundel wat 1 euro per dag kost tot de 19e gewoon gebruik kan blijven maken van mijn internet dienst. Tot mijn verbazing veaag ik vandaag mijn status op en is er al 3€ afgeschreven van mijn beltegoed, terwijl ik dus pas 1 dag gebruik maak van jullie dagbundel!?

Zouden jullie mij eens uit kunnen leggen hoe dit kan? ik ga er toch echt van uit als ik 10€ opwaardeer dat ik ten minste 10 dagen vooruit kan met mijn dag bundel, Dit is ook niet de eerste keer dat dit gebeurt, ik heb dit afgelopen maand ook al eens gehad, dat er met mijn internet dagbundel in 4 dagen tijd toch ruim 13€ is afgeschreven voor iets wat ik dus helemaal niet gebruik!

Wat kan ik hier mee?
Groetjes, Bruze.
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Bruze92

Ik kan je daar via het forum geen duidelijk antwoord op geven omdat ik hier geen toegang heb tot je gegevens. Het zou wel kunnen dat je meer dan 100MB hebt verbruikt op één dag. Dan worden er nog extra kosten in rekening gebracht. Je kunt dit het beste even door onze klantenservice laten nakijken. Dan kunnen zij precies kijken hoe het kan dat er toch meer is afgeschreven.
Bruze92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje
Ik verbruik over het algmeen in een dag nog geen 50 MB aan internet want maak over het algemeen alleen maar gebruik van whatsapp, en zelde een keer Facebook. En als ik over mijn dagbundel heen zou gaan zou ik niet elke keer precies een 2 euro afschrijving hebben, maar dan zou ik bijvoorbeeld nu nog 5,75€ beltegoed hebben, dit is niet het geval! het is precies 1 euro extra wat er iedere keer afgaat, ik zal even wat screenshots uploaden dan kunt u het zelf eventjes bekijken:

Screen 1: https://imagizer.imageshack.us/v2/421x702q90/538/2XzJRn.png
Screen 2: https://imagizer.imageshack.us/v2/421x702q90/539/MbgmOn.png

Hier kan je duidelijk uit opmaken dat er 2€ voor het internet dag tarief word afgeschreven terwijl dit maar eigenlijk 1€ elke keer zou moeten zijn! En zoals ik al zij ik heb dit al een keer ervaren dat mijn beltegoed veelste snel afgeschreven word met de dagbundel. Ik maak verder graag gebruik van jullie diensten, heb over het algemeen weinig problemen met Vodafone maar zo kost het me wel enorm veel geld elke keer.

Groetjes Bruze.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Bruze,

Ik zie het inderdaad. Ik kan echter niet voor je nakijken waardoor dit komt. Zoals mijn collega al aangaf kun je hiervoor het beste even contact opnemen met onze collega's van de klantenservice. Zie voor meer informatie Vodafone.nl/support.
kimberleyklein

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook precies hetzelfde probleem met de dagbundel elke 2dagen word er ongeveer 10 euro beltegoed afgeschreven en als je belt wordt er gezegt dat ik al 500 mb gebruikt heb vandaag terwijl me telefoon aangeeft dat ik van 9tot16 september 300 mb heb gebruikt! ik vind dit heeeel erg vervelend de dagbundel is 1euro per dag maar toch moet je meer betalen dit klopt niet en als ik in 1 week 300mb internet kan ik nooit over me dagbundel heengaan en 500 mb in 1 dag internetten.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Kimberly,

Ook voor jou geldt ook dat je dit even moet oppakken via de reguliere service kanalen. Via het Forum kan ik je gegevens niet inzien.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic