Vranckuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet bundel niet correct weergegeven

Goedenavond,

Ik heb sindskort een abonnement van Vodafone. Er was toen sprake van een actie aanbieding (Red E abonnement 2GB + 1GB gedurende de gehele looptijd). Echter als ik inlog via de site of met de Myvodafone app staat er steevast alleen de 2GB vermeld. De extra 1 GB staat ook niet vermeld als blox.

Iemand bekend met dit probleem ? En zo ja, welke stappen moet ik ondernemen om het op te lossen ?

Alvast bedankt,

Vranckuh
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Vranckuh
Deze zou zichtbaar moeten zijn want je hebt er natuurlijk recht op. Ik raad je aan om hiervoor maandag ochtend contact op te nemen met de klantenservice hierover. Zij kunnen zien of het correct op het abonnement staat en dit eventueel aanpassen.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Er behoort in MyVodafone bij het ballonnetje met Tegoed een extra ballonnetje te staan met : 1GB promotiebundel
Dus als je hebt geklikt op het paarse ballonnetje met Tegoed.
Als dat er bij jou niet staat, dan moet je inderdaad even contact opnemen met de telefonische klantenservice op telefoonnummer 1201. Of telefoonnummer : 0900 - 0940

In plaats van het woord "ballonnetje" kun je ook lezen: cirkel ; bubbel ; rondje.

De promotie-bundel in de eerste maand wordt toegekend naar rato van het aantal dagen dat die eerste maand nog te gaan heeft.

(xx/31) vermenigvuldigd met 1024 MegaByte = jouw eerste data-tegoed via de promotie-bundel.

Daarbij staat "xx" voor het aantal resterende dagen in Juli, op het moment dat je contract met Vodafone ingaat. Of wordt verlengd.

Succes!

Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic