Nielsk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet buitenland

Goedendag,

Onlangs heb ik een bundel aangeschaft (vodafone you blox) waarmee ik 500mb internet en 50min bel en sms heb. Dit heb ik aangeschaft voor het buitenland, vodafone heeft vermeldt dat mijn blox het gewoon zou moeten doen in o.a. Kroatie, waar ik me nu begeef. Ik krijg het helaas niet voorelkaar om een internet verbinding te maken. Ik krijg wel een melding, dat roaming niet aanstaat. Maar ik meende dus dat roaming via een ander netwerk gaat en mij extra kosten geeft, wat dus niet de bedoeling is. Wie o wie kan mij helpen? Bvd, Niels
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Nielsk

Je geeft aan dat ondanks dat je roaming aanzet in je toestel je alsnog geen verbinding hebt met internet.. welke melding krijg je dan wanneer je roaming aanzet en op internet gaat?

Kijk hier eens op forum voor advies voor bellen en internetten in het buitenland:

http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Advies-voor-bellen-sms-en-en-internette...

Groetjes,
Daims

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Om gebruik te maken van het internet in het buitenland moet roaming aan staan
Je maakt dan gebruik van je bundel. Daarna creëer je pas kosten buiten de bundel.
Nielsk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven, bedankt voor de reaktie.

Helaas is roaming niet het probleem, heb hem meerdere keren ingeschakelt. Netwerk die mijn telefoon gebruikt is LTE/WCDMA/GSM.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Nielsk

Je geeft aan dat ondanks dat je roaming aanzet in je toestel je alsnog geen verbinding hebt met internet.. welke melding krijg je dan wanneer je roaming aanzet en op internet gaat?

Kijk hier eens op forum voor advies voor bellen en internetten in het buitenland:

http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-in-en-naar-het-buitenland/Advies-voor-bellen-sms-en-en-internette...

Groetjes,
Daims
Nielsk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vliegtuigmodus heb ik aan en uit gedaan, dit was de oplossing. Thanks
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het is opgelost
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic