rinyrikkers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet buitenland werkt niet IPhone Xr

Toestel ** IPhone XR is onlangs aangeschaft. Simkaart overgezet maar geen internet in buitenland.

Wat is de oplossing?

** Mobiel nummer verwijderd door moderator wegens privacy. Let op: dit is een openbaar forum.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @rinyrikkers
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Om mobiele data in het buitenland te gebruiken dient de APN op je mobiele telefoon op de juiste wijze ingesteld te staan. Ik raad je aan om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je de juiste APN instellingen en de wijze waarop je dit kunt instellen. Laat je ons weten of het probleem hiermee is opgelost?

P.s. Ik heb je mobiele nummer uit het topic verwijderd. Het is een openbaar forum en je wilt natuurlijk niet dat je mobiele nummer voor iedereen zichtbaar is. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3008Posts
  • 871Oplossingen
  • 1028Likes

Hi @rinyrikkers
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Om mobiele data in het buitenland te gebruiken dient de APN op je mobiele telefoon op de juiste wijze ingesteld te staan. Ik raad je aan om een kijkje te nemen in dit topic. Hier vind je de juiste APN instellingen en de wijze waarop je dit kunt instellen. Laat je ons weten of het probleem hiermee is opgelost?

P.s. Ik heb je mobiele nummer uit het topic verwijderd. Het is een openbaar forum en je wilt natuurlijk niet dat je mobiele nummer voor iedereen zichtbaar is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic