max-vodafone

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet buitenland 60 dagen Vodafone Red Super

Hallo,

Ik heb 9 april bij Vodafone een sim only Red Super abonnement afgesloten(1 jr). In de voorwaarden staat dat mocht je naar het buitenland gaan je je tegoed aan GB meeneemt naar landen in de EU waaronder Frankrijk.

Zelf ben ik in Frankrijk en ik merk dat ik niet gebruik maak van mijn abonnement(wat ik zie in de My Vodafone app). De teller staat op 2.43GB wat ik nog over heb. Dit is sinds het moment dat ik over de grens ging met België.

Nu rest mijn vraag of iemand van Vodafone kan regelen dat ik niet Blox moet gebruiken, waarvoor ik nu al €18,- heb betaald om te kunnen internetten, maar gewoon mijn reguliere abonnement kan gebruiken.

Vind het namelijk niet netjes dat de voorwaarden niet worden nageleefd terwijl ik een duur abonnement heb.

MVG,

Max


1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Zie de voorwaarden van jouw Vodafone RED Super Sim-only abonnement.
Jouw Nederlandse data-tegoed en bel-tegoed is NIET TE GEBRUIKEN BUITEN NEDERLAND !!!

Nogmaals: zie de voorwaarden van het Vodafone Red Super Sim-only abonnement.

Je zult één van de volgende Voordeel-BloX moeten aktiveren via sms of via MyVodafone:

- Alles-In-1-Op-Reis voor €2,00 per dag (van/tot 00:00 middernacht)
- Alles-In-1-Op-Reis XL BloX voor €4,00 per dag (van/tot 00:00 middernacht)

Jij verwart waarschijnlijk de voorwaarden en bepalingen van het Vodafone RED Super abonnement met het Vodafone RED Plus abonnement.

Lees eerst de voorwaarden en produkt-informatie van het RED Super Sim-only abonnement, voor wat betreft gebruik in het buitenland (Vodafone Voordeellanden) grondig door, voordat je op deze posting reageert.

Dan zul je tot de conclusie komen dat ik gelijk heb. En daarmee is een discussie overbodig.

Nog veel vakantie-plezier en mooi weer in Frankrijk toegewenst.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic