Ontevreden123

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet buiten bundel DRAMA

Ik keek gisteren op mijn My Vodafone App had nog 200 MB.
Vervolgens een smsje dat ik er al 102 euro overheen zit.....
Ik heb zowel 1GB als 200 MB BLOX aangezet toen ik de melding kreeg van 80% verbruikt, maar dat mocht niet baten.

ik word hier dus helemaal gek van. Dit is gelukkig mijn laatste maand bij Vodafone ik ga absoluut niet verlengen,

jammer dat ze me nog die natrap moeten geven van een fijne rekening : 152eu.

Meer mensen die hier last van hebben ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Ontevreden123 Ik vind het erg om te horen dat je op die manier te woord bent gestaan. Ik kan me voorstellen dat dit je tegen valt. Je verbruik is inderdaad je eigen verantwoordelijkheid, maar zo te lezen heb je maatregelen getroffen om je verbruik in de hand te houden. Je zou dit eventueel voor kunnen leggen via een feedbackformulier. Alsnog wordt er met de eindafrekening altijd voor gezorgd dat alle kosten verrekend zijn. Dus ook kosten in jouw voordeel.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo, het probleem dat je aangeeft is bij ons bekend. Waarschijnlijk is de informatie die je in de App ziet niet accuraat op dit moment, dit kan betekenen dat je bundel al leeg is en dat je buiten je bundel bent gegaan. Ik kan me voorstellen dat dit niet wenselijk is, maar we werken aan een oplossing. Om na te gaan of dit bij jou inderdaad het geval is dienen we dit voor je na te kijken. Je kunt hierover contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of door het starten van een chat. Meer informatie hierover vind je op vodafone.nl/support. Alvast bedankt voor je begrip.
spikman

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Moderator,

Bedankt voor het bericht. Echter heb ik al telefonisch contact gehad en werd ik verteld een klacht in te dienen.
De tweede optie zou zijn de Vodafone chat functie om mijn geld terug te krijgen. Nu is deze ook al niet beschikbaar op de website: "excuses voor het ongemak".

Ziet u een andere mogelijkheid? Om mij bijvoorbeeld gewoon op te bellen hierover?

Mvg,
Bob
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @spikman / Bob,

Welkom op het forum.

Ik heb een aantal dubbele berichten van je verwijderd en gereageerd op je originele post. Je kunt je reactie huisregels na te leven.

Alvast bedankt.
Ontevreden123
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoorde het vandaag op het nieuws ! Dat de fout bij Vodafone ligt..

Positieve update: Nu het bij meerdere mensen een probleem blijkt te zijn ben ik vandaag eindelijk serieus te woord gestaan bij de klantenservice, en heeft de medewerker mij beloofd onderzoek te doen naar mijn absurd hoge rekening.

Negatieve update: Het is nog niet opgelost, en ik ben bang omdat dit mijn laatste maand is bij Vodafone dat ik het volledige bedrag moet betalen, en daarna een creditering krijg op mijn volgende rekening.. Maar het is mijn laatste maand en er komt geen volgende rekening....

Help aub !!
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Ontevreden123 Ik begrijp je paniek, maar dat is niet nodig:). Er komt altijd een eindafrekening. Met deze rekening zal alles worden verrekend, als je nog geld terug krijgt dan wordt dit naar je overgemaakt. Hopelijk heb je snel reactie met betrekking tot het onderzoek!
Ontevreden123
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik denk niet dat je me begrijpt. Verre van zelfs 😉
Een klantenservice is er om service te verlenen, ik betaal 2 jaar netjes elke maand op tijd me abbonement heb in die tussentijd ook wel eens torenhoge rekeningen van 350 gehad, das balen. Maar ik heb daar geen klachten over want dat ik heb ZELF verbruikt.

Bel ik als trouwe klant een keer met een klacht naar 1201, wimpelt die meneer me af alsof ik een of andere randdebiel ben die zijn rekening niet wil betalen. Letterlijk zijn woorden: 'Ja, had je maar niet zoveel data moeten gebruiken'.

Ik vertelde hem ook nog dat mij in de winkel is verteld dat ik een Beperkt Internet Blox had aangesloten gekregen.
ik citeer de vodafone medewerker: 'Als ze jou in de winkel vertellen dat je 1 miljoen krijgt, moet ik het je dan zomaar geven ? Je bent buiten je bundel gegaan en je zal het moeten betalen. ''

En nu er ineens media aandacht voor is heeft iedereen zoveel 'begrip' voor mijn probleem.

Mijn vertrouwen in telecomproviders is door Vodafone dusdanig beschadigd is dat ik zelfs twijfel om ergens een nieuw abbonement af te sluiten. Wat ben ik blij dat mijn contract nu deze maand verlopen is! Medelijden voor de mensen die nog jaren vast zitten aan deze klant-onvriendeljike firma.




Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@Ontevreden123 Ik vind het erg om te horen dat je op die manier te woord bent gestaan. Ik kan me voorstellen dat dit je tegen valt. Je verbruik is inderdaad je eigen verantwoordelijkheid, maar zo te lezen heb je maatregelen getroffen om je verbruik in de hand te houden. Je zou dit eventueel voor kunnen leggen via een feedbackformulier. Alsnog wordt er met de eindafrekening altijd voor gezorgd dat alle kosten verrekend zijn. Dus ook kosten in jouw voordeel.
irene1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook 1 gb in mijn rekening staat binnen bundel 619.68mb en buiten bundel 322.29 snap hier niks van!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi irene1. Heb je misschien halverwege de maand een nieuw abonnement gekregen? Dan krijg je de bundel naar rato. Dit kan verklaren waardoor je een lagere bundel kreeg dan je verwachtte.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic