cannavaro-fan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet alleen 2g en geen 3g

Goedeavond,

Ik heb een vraag over de Blackberry 9700. Ik heb een abbonnement met onbeperkt internet. Ik kan alleen sinds een week of 3 alleen maar op 2g op internet en 3g doet het niet. Het blackberry logo staat er dan niet achter zeg maar. Ik kan als ik op 3g internet, geen mails, pings of whatsapp berichten ontvangen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de Blackberry al ge-reset en battery pull gedaan en opnieuw aangemeld aan het netwerk, maar helaas heeft dit niet geholpen..

1 Reactie 1
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Als u het blackberry logo niet ziet staan wil dat zeggen dat uw blackberry Diensten zijn uitgeschakkeld/verlopen.

Heb je wel een internet abonnement + Blackberry diensten?
Met alleen een internet abonnement kunt u inderdaad niet pingen & emails ontvangen etc.
Dat kunnen blackberry houders nu ook merken aan de storing die zich sinds gister en vandaag
weer bevind. Zonder blackberry diensten kunt u dus geen gebruik maken van de bovengenoemde dingen

Misschien is uw blackberry diensten abonnement verlopen?
Wat ik niet weet is of je gebruik maakt van een Blackberry abonnement of dat je een prepaid hebt.
Als je een prepaid hebt heb je waarschijnlijk 250MB. Als jij over de 250 MB gaat is waarschijnlijk de
dienst tijdelijk uitgeschakeld tot je weer opnieuw hebt opgewaardeert!

Ook kunt u dit nog eens proberen:
Ga op uw blackberry naar: Opties > Netwerk & verbindingen > Mobiel netwerk >

Controleer of de volgende instellingen staan zoals dit:

Gegevensservices:           Aan
Tijdens roamen:               Aan

Mobiel netwerk:                Vodafone NL

Netwerkselectiemodus:    Automatisch

*Netwerkmodus:              3G en 2G

Netwerkmodus: 3g & 2g is handig omdat als er geen 3G netwerk is hij opzoek gaat naar 2G.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic