DBSK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet ZONDER wifi mogelijk?

Sinds enkele dagen heb kan ik op mijn mobiel gebruik maken van internet ZONDER hiervoor de wifi aan te zetten, er staat verder geen btg op mijn mobiel en heb ook geen abonnement. Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is?
5 Reacties 5
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hallo,

Wat je beschrijft is best vreemd (wel lekker goedkoop :p) want een toestel maakt of via mobiel internet verbinding, of via Wi-Fi.
Weet je zeker dat je geen beltegoed hebt op je nummer? Je kunt dit zelf even checken via My Vodafone.
Welke icoontjes zie je verder bovenaan op je display vermeld staan als je aan het browsen bent?


DBSK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Rowie,
 
Ik weet 100% zeker dat ik geen beltegoed op mijn nummer heb staan, het is gewoon 0,00 euro. Zoals gezegd staat zowel de router zelf als de wifi uit. Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat u bedoelt met icoontjes, maar bovenaan waar normaal de wifi icoon staat (met die boogjes), staat nu 3G met twee grijze pijltjes eronder, af en toe verandert deze in een H met twee grijze pijltjes of een H met een groene en een oranje pijl (dit gebeurd wanneer ik van sites wissel). Maar ik kan dus verder gewoon wel internetten. Ik vind het in ieder geval erg vreemd. Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd. Hopelijk weet u wel hoe dit komt en kunt u mij verder helpen. Goedkoop is het zeker, maar veilig is een ander verhaal.
 
Groeten,
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hee DBSK,

Het is inderdaad een vreemd verhaal. Maak je gebruik van prepaid of abonnement? Heb je, als je prepaid hebt, misschien nog MB's over van je internet BloX?
DBSK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Annabelle,
 
Ik maak gebruik van Prepaid, maar ik heb geen internet BloX, deze heb ik niet aangezet dat staat zowel op My Vodafone aangegeven als via het sms *104#.
 
Groeten,
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi DBSK, als je meer duidelijkheid wilt over hoe het precies zit in dit geval, dan raad ik je toch aan even contact op te nemen met de klantenservice. Zo kan nagekeken worden wat er precies gebeurt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic