xnicolleee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Uitzetten

Hallo, ik heb een dringende vraag. Ik heb prepaid beltegoed en ik ga telkens perongeluk op internet. Dat wil ik heelemaal niet. Ik heb een samsung star dus ik zal hem wel niet goed vergrendeld hebben. Maar kan je internet ook uitzetten? Ik hoop echt dat iemand een antwoord heeft.Groetjes Nicole
1 Reactie 1
florisz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb een dringende vraag. Ik heb prepaid beltegoed en ik ga telkens perongeluk op internet. Dat wil ik heelemaal niet. Ik heb een samsung star dus ik zal hem wel niet goed vergrendeld hebben. Maar kan je internet ook uitzetten? Ik hoop echt dat iemand een antwoord heeft.Groetjes Nicole



Nicole, Voordat ik het programma'tje 'No Data' voor mijn windows mobile telefoon had deed ik altijd het volgende. - Gan naar je internet instellingen. - Zoek daar de instelling 'APN' (toegangs adres) Normaal staat hier: live.vodafone.com of office.vodafone.com - Als je tijdelijk zeker wil weten dat je geen data gebruikt(bijvoorbeeld als je de grens over gaat en geen roaming kosten wil) kan je van dit adres de '.com' even veranderen in '.ccc'. Ik heb dit jaren gedaan en werkte goed. succes, Florisz
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic