Steppa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Op Blackberry 8900

Hallo!

Ik heb sinds een paar dagen de blackberry 8900, deze heb ik zonder abonnement gekocht want ik heb al een abonnement bij Vodafone lopen. Nu heb ik wel een internet abonnement voor de blackberry aangevraagt en ook gekregen. Alleen lukt het mij nu niet om internet in te stellen. Iemand enig idee hoe dat moet?

Groeten,

Stefanie
4 Reacties 4
DiNozzo

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je moet op www.mobileemail.vodafone.nl een nieuw account aanmaken. Nadat je dit helemaal gedaan hebt, krijg je op je BlackBerry een berichtje in de inbox met "Uw telefoon is geregistreerd" (iets in die zin). Vanaf dat moment zorgt BlackBerry voor alle goede instellingen in je telefoon, en zou je direct zonder problemen moeten kunnen internetten.

Deze account is eventueel ook via je telefoon aan te maken. Maar ik raad toch de bovenstaande website aan.
Zonder de account kun je dus NIET op internet!

(Op je BB 8900 zie je rechtsboven gprs staan. Wanneer dit er met kleine letters staat is je verbinding niet goed. Wanneer het er in hoofdletters staat (GPRS) is alles in orde!)
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tijdens het aanmaken van het account op mobileemail.vodafone.nl zal de pagina aangeven dat het toestel nog niet is geregistreerd.
Probeer in je blackberry eens het volgende te doen:

Uit / Aan zetten
menu
opties
geavanceerde opties
hostrouteringtabel
menu-toets
Nu registreren

je krijg automatisch een berichtje waarin staat dat je handheld is geregistreerd.
Als dit niet het geval is, bel 1200
Als het wel is gelukt kun je je account aanmaken op de website.

Als het nu weer niet lukt is het toestel nog onder het account geregistreerd van een oude eigenaar? bel 1200
Mythax

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen account aangemaakt en heb gewoon internet op mijn BB Bold, heb het ook even aan een collega gevraagd die wel de 8900 heeft, en ook hij heeft zich niet geregistreerd!
N_Perfors

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Een account kan ook vanuit je toestel worden aangemaakt, alleen heb je er dan geen gebruikersnaam/wachtwoord voor nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic