Sharon wrote:
Heb je contact opgenomen met onze klantenservice@BennieWoef ?
Dat heb ik vanochtend gedaan. Het bleek dat bij het activeren van het abonnement en fout gemaakt is waardoor dit Vodafone together extra abonnement niet mee deelde in de bundel. De klantenservice heeft dit ingeschakeld. Hij zou tevens de ontstane kosten hebben teruggedraaid, al kan ik daar nog niets van zien.
Mogelijk werd van mij als beheerder verwacht dat ik daar actie op zou ondernemen. Echter, als beheerder ben ik niet op de hoogte gesteld van het moment van overzetten dat afweek van de overeengekomen datum. Alleen de gebruiker in kwestie werd op de hoogte gesteld.
Al met al valt er nog veel te verbeteren in dit proces:
- Een nieuw Vodafone Together Extra abonnement bij activeren door Vodafone automatisch laten delen in de databundel.
- De beheerder van deze bundel op de hoogte stellen dat er een nieuw nummer is toegevoegd met de mededeling dat de beheerder, wanneer deze niet wil dat deze gebruiker meedeelt in de databundel, dit moet aanpassen.
Overigens mis ik het voorstellingsvermogen waarom ik als beheerder iemand zou uitsluiten van de databundel wanneer de consequentie hiervan is dat mijn factuur 4 keer zo hoog wordt.