Ja, ik heb het maandag opnieuw geactiveerd en opnieuw kreeg ik de limiet van 25 GB op het pakket behalve nl. Soms verblijf ik in het buitenland, maar zelden. Ik wil graag vermelden dat als ik een pakket voor 3 dagen koop, er geen limiet is, alleen voor een week, maar dat 3 dagen voor mij duurder is om te kopen. Mijn vrienden die in het buitenland gebruiken, hebben, wanneer ze inloggen op de Vodafone-website, niet dezelfde limieten als ik. Zoals ik al eerder schreef, zijn ze een maand geleden begonnen. Vorige week heeft iemand mij geholpen en de limiet van 25 GB uitgeschakeld, maar na aankoop van een nieuw pakket komt het weer terug, vandaar de vraag. Ik weet dat er een polis is en dat je alleen recht hebt op dit bedrag aan GB, maar in het sms-bericht als ik een pakket koop of op de website van VodafoneZiggo staat een onbeperkt aantal Nl en EU. Dit is waar ik steeds aan denk.