isie01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet Dagtarief

hallo, ik heb een prepaid abonnement en zit thuis op wifi maar op een vage manier gaat er toch elke dag een euro aan verbruikskosten van af terwijl ik niet gebeld heb. Waar kan ik zien waar het aan opgaat ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt je ook afmelden voor het Internet Dagtarief.

Let op: je blokkeert daarmee ook het mobiele internet op je telefoon. Het blijft wel nog mogelijk om bijvoorbeeld via een draadloze Wi-Fi verbinding gebruik te maken van het internet.

Sms INTERNETGEBRUIK UIT naar 4000 om het Internet (Dagtarief) uit te zetten en INTERNETGEBRUIK AAN om het weer te activeren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Isie01,

Dit komt waarschijnlijk doordat je (onbewust) toch verbinding hebt gemaakt met het internet en hierdoor het Internet Dagtarief hebt geactiveerd. Je krijgt in dit geval 100 MB internet voor € 1,- per dag.

Deze bundel wordt overigens automatisch geactiveerd als je geen Internet BloX hebt aangesloten of het tegoed hiervan verbruikt is.
isie01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ow kijk dat is een antwoord waar ik wat aan heb en gelijk ook alles verklaard. Dan ga ik toch ook overwegen om iets anders dan dit te doen want als ze elke dag 1 twitterberichtje stuurt kost dat ons 30 euro en dat vind ik wel een beetje veel. bedankt voor de uitleg !!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Je kunt je ook afmelden voor het Internet Dagtarief.

Let op: je blokkeert daarmee ook het mobiele internet op je telefoon. Het blijft wel nog mogelijk om bijvoorbeeld via een draadloze Wi-Fi verbinding gebruik te maken van het internet.

Sms INTERNETGEBRUIK UIT naar 4000 om het Internet (Dagtarief) uit te zetten en INTERNETGEBRUIK AAN om het weer te activeren.
ant

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kom er net achter dat hoewel mijn telefoon alleen in huis is en altijd op wifi zit er toch elke dag een euro wordt afgeschreven. Vreemd verhaal, maar goed...

Ik wil nu het internet dagtarief uitzetten, maar dat lijkt niet te kunnen. Klopt dat?

Begrijp ik verder dat ik om te voorkomen dat er elke dag een euro wordt afgeschreven alleen mobiel internet helemaal uit kan zetten door internetgebruik uit te sms'en naar 4000?
Sunnu

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook.het dagtarief voor.internet alleen wordt er elke dag €2 afgeschreven terwijl ik er niet overheen ga. Wat kan ik hier aan doen? En valt dit.op te lossen?
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Ant,

Soms kan het zijn dat je toestel via de stand by stand toch op mobiele data gaat. Je kunt dit inderdaad het beste uitschakelen, dan wordt er ook geen beltegoed afgeschreven. Hoe probeer je het dagtarief uit te schakelen? Kirjg je een foutmelding of gaat er iets anders mis?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic