Franc

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Dagtarief aan of uit?

Hallo,
 
Gisteren mijn gratis prepaid sim ontvangen, gratis 50MB ontvangen en inmiddels op gemaakt 🙂
Nog geen tegoed opgezet, maar vreemd genoeg zie ik dat er wat van het Internet Dagtarief is gebruikt, terwijl ik niet die 1 euro heb kunnen betalen?
 
Nu zie ik met de App dat de BloX "Internet Dagtarief" aanstaat en ik deze niet kan uitzetten.
Maar op de site staat dat ik het uit kan zetten met een SMS "Sms INTERNETGEBRUIK UIT" naar 4000.
Wat is het nu?
 
En als ik het inderdaad uit zet met bovenstaande SMS, kan ik dan nog wel in het buitenland internetten met de Alles-in-1-Op reis Blox of is dat gekoppeld aan dit Dagtarief?
 
Ik zie een hoop verkooppraat op de site, maar nergens duidelijkheid.
Ik wil het Dagtarief eigenlijk standaard uit hebben en alleen aanzetten als ik het nodig heb om niet ongemerkt iedere dag 1 euro te betalen, want dan wordt het opeens een duur "abonnement" van 30 euro per maand!
6 Reacties 6
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
Zoals ik het lees:

Alles in 1 op reis is een blox, kun je aan en uit zetten. Betaal je alleen als je in het buitenland bent en er gebruik van maakt.

Het dagtarief = een tarief dus geen blox, je betaald 1 euro per dag voor 100mb. In mijn optiek geen gek tarief waar nogal wat ruimte in zit om ermee te spelen. Anders een blox voor nationaal internet.. iets van 200mb voor 10 euro voor 30 dagen oid.
 
SMS "internetgebruik uit" naar 4000 hiermee blokkeer je internet, je toestel kan dan simpelweg niet op het internet.
 
Mocht ik je hier wat meer duidelijkheid mee hebben gegeven, duimpje?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
paul-robert schreef:
Zoals ik het lees:

Alles in 1 op reis is een blox, kun je aan en uit zetten. *knip*

Het dagtarief = een tarief dus geen blox

Duimpje van mij, helemaal correct (de rest vd post ook trouwens 🙂 )
Franc
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Leuk al die duimen, maar ik ben nog niets wijzer 🙂
 
In de App staat wel degelijk onder de Aangesloten Blox: Internet Dagtarief. 
Klik ik verder dan staat daar: BloX staat aan en "Je kunt deze BloX niet uitzetten"
 
Dus geef het duimpje maar weer terug.
 
Los daarvan beantwoord het mijn vragen niet:
- Kun je het Dagtarief nu uitzetten of niet
en
- Beinvloed dit ook gebruik in Buitenland
 
Als je schrijft dat als je bij het uitzetten van het dagtarief (als dit al kan) je de telefoon verhinderd online te gaan, klinkt dat nogal rigoreus, alsof er fysiek in mijn telefoon een schakelaar omgaat. Dat zal toch niet het geval zijn 🙂
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nou, kan het tarief uit: nee, het is een tarief, geen BloX (ookal staat hij daar tussen).
Het dagtarief geldt alleen in Nederland.

De sms blokkeert inderdaad geheel je internet. Die heeft niets met het dagtarief te maken maar is een optie als je zeker wilt weten dat je niet toch per ongeluk datakosten maakt.
Imran

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een abonnement , maar kán sinds kort mijn blox niet meer uitzetten. Hoe kan ik dit doen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Imran,

Hoe probeer je de BloX uit te zetten?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic