tasso

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Buitenland

Ik had een vraagje over het internet in het buitenland. Ik heb een desire en als ik alles toch uitzet in het buitenland dus wifi, gps en 3g dan heb ik toch geen probleem met dat ik een torenhoge rekening krijg.Ik gebruik de apn applicatie en daar kan ik alles met 1 druk uitzetten.
3 Reacties 3
Tosko

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik had een vraagje over het internet in het buitenland. Ik heb een desire en als ik alles toch uitzet in het buitenland dus wifi, gps en 3g dan heb ik toch geen probleem met dat ik een torenhoge rekening krijg.Ik gebruik de apn applicatie en daar kan ik alles met 1 druk uitzetten.



Dat klopt helemaal. Als je niet belt, smst of internet dan zul je ook niets extra zien op je rekening aan het einde van de maand. Let er wel op dat je ten aller tijden de GPS en 3G uit hebt staan. Je doet zelf misschien geen handelingen op het internet, maar de telefoon zal in de background altijd een kleine update doen, bijv. e-mail controlleren op nieuwe berichten en het weer.
matjan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor android is er een hele makkelijke app, APNdroid, gratis te downloaden vanuit de market. Met een druk op de knop zijn al je dataverbindingen afgesloten. Je kan zelfs instellen dat je met een icoontje ziet of je verbindingen nou aan staan of niet. GPS kan je wel gewoon gebruiken, voor als je navigatiesoftware gebruikt. Overigens niet googlemaps of de nieuwe google navigatie! Het moet een navigatieapp zijn waarvan je de kaarten al op je telefoon hebt staan!
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Voor android is er een hele makkelijke app, APNdroid, gratis te downloaden vanuit de market. Met een druk op de knop zijn al je dataverbindingen afgesloten. Je kan zelfs instellen dat je met een icoontje ziet of je verbindingen nou aan staan of niet. GPS kan je wel gewoon gebruiken, voor als je navigatiesoftware gebruikt. Overigens niet googlemaps of de nieuwe google navigatie! Het moet een navigatieapp zijn waarvan je de kaarten al op je telefoon hebt staan!



Als je gewoon in de instellingen dataroaming uitzet, dan heb je volgens mij geen datakosten in het buitenland.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic