Brandstof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Blox

Hallo 
 
Kan ik dit 100mb internet gebruiken per dag, dus wordt 100mb weer opgevuld na 24 uur. Of is dit 100mb alleen geldig voor 1 maand.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Brandstof,
 
Welkom op het forum! 😄 Goede vraag!
Die 100MB gaat automatisch in bij je eerste internet verbruik en geldt voor de (kalender) dag waarop hij is aangesloten. Dus tot 24:00 uur. Ga je buiten de bundel betaal je €0,15/MB
 
Meer informatie over de prepaid tarieven vind je hier
Eventuele andere bundels kun je bij de Blox vinden. Wil je nu dagelijks gebruik maken van internet op je mobiele telefoon? Dan raad ik aan de blox eens door te nemen, wellicht dat er een tussen ziet die bij je past!
 
We hebben overigens ook nog een actie lopen waarbij je 2x zo veel data krijgt!

Bekijk in context

2 Reacties 2
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Hey Brandstof,
 
Welkom op het forum! 😄 Goede vraag!
Die 100MB gaat automatisch in bij je eerste internet verbruik en geldt voor de (kalender) dag waarop hij is aangesloten. Dus tot 24:00 uur. Ga je buiten de bundel betaal je €0,15/MB
 
Meer informatie over de prepaid tarieven vind je hier
Eventuele andere bundels kun je bij de Blox vinden. Wil je nu dagelijks gebruik maken van internet op je mobiele telefoon? Dan raad ik aan de blox eens door te nemen, wellicht dat er een tussen ziet die bij je past!
 
We hebben overigens ook nog een actie lopen waarbij je 2x zo veel data krijgt!
migueldaniels

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
 
Als je je 100MB internet voor een maand hebt verbruikt betaal elke volgende dag van de maand €1,- per dag.
 
Ik hoop dat dit is wat je wilt weten!
 
Miguel Daniels
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic