Jassy

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Internet BloX bij verlenging

Ik heb enige tijd geleden mijn abo bij Vodafone verlengd. Nu heb ik nog een BSW 275 uit begin 2011 en ik ga naar een BSW Altijd met 125 minuten en onbeperkt SMS.
 
Op dit moment heb ik op mijn abonnement een optie voor 5 euro in de maand extra waarmee ik mijn internet binnenland bundel ook in het buitenland kan gebruiken (Internet op reis Passport). Blijf ik deze blox houden als mijn nieuwe sim-only abbonement in gaat?
 
Ik zou willen vragen aan de Smartphonecrew dit na te kijken omdat dit namelijk geen normale BloX is, maar waar ik wel heel veel waarde aan hecht. Ik kan desnoods mijn persoonlijke gegevens per privébericht aan jullie toesturen.
 
Alvast bedankt!
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jassy, ik adviseer je contact op te nemen met onze telefonische klantenservice of een bericht te schrijven naar mijn collega's van de 24/7 Webcrew. Dit bericht kun je via Twitter of Facebook schrijven. Mijn collega's zullen je om Vodafone gegevens vragen omtrent je abonnement en dit precies voor je nakijken. Helaas heb ik die mogelijkheid hier op het forum niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic