WesselZoon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet Abonement

Hoi,   Ik ga morgen mijn blackberry curve 8520 halen. Ik heb nog een abonnement lopen tot januari. En ik weet ook dat je voor 12,50 per maand basis internet op je blackberry kan krijgen. Ik heb klanten service gebeld en ze zeiden dat het 300 MB was (of 250, een van die 2) Maar ik vraag me nou af hoelang kan je hier nou mee internetten. Ik doe aan twitter, facebook, hyves, windows live messenger (MSN) en pingen. Dus ik vraag me af, als ik hieraan nou veel doe (niet extreem veel gewoon normaal) heb ik dan genoeg aan het basis internet ?   Gr, Wessel
2 Reacties 2
BoomG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,   Ik ga morgen mijn blackberry curve 8520 halen. Ik heb nog een abonnement lopen tot januari. En ik weet ook dat je voor 12,50 per maand basis internet op je blackberry kan krijgen. Ik heb klanten service gebeld en ze zeiden dat het 300 MB was (of 250, een van die 2) Maar ik vraag me nou af hoelang kan je hier nou mee internetten. Ik doe aan twitter, facebook, hyves, windows live messenger (MSN) en pingen. Dus ik vraag me af, als ik hieraan nou veel doe (niet extreem veel gewoon normaal) heb ik dan genoeg aan het basis internet ?   Gr, Wessel

BoomG

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Wess,

Allereerst hartelijk welkom op ons forum.

Bij het blackberry basis abonnement zit een internetbundel van 250mb.
In principe moet dit genoeg zijn bij normaal internet gebruik, de ervaring die wij hebben bij de afdeling internet everywhere is dat voornamelijk toestellen met Android of iOs veel data verbruiken, bij een blackberry valt het normaal gesproken wel mee. Het hangt er natuurlijk wel vanaf hoe je de internetbundel gebruikt, het is bijvoorbeeld mogelijk om foto's direct te uploaden naar bijvoorbeeld facebook, dit gebruikt natuurlijk bekoorlijk wat data. Tevens verbuikt Youtube en streaming audio via het internet ook veel data. Wanneer je dit niet gebruikt ga ik ervan uit dat de internetbundel van 250 mb toereikend moet zijn.

Indien je nog vragen hebt hoor ik dit graag

Met vriendelijke groet,

Gwijn van der Boom
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic