sillywilly

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Interne harde schijf telefoon vergroten?

Is het mogelijk om de interne harde schijf van je telefoon te vergroten? 380mb begint krap te worden met al die apps die niet naar de externe willen.
Alvast bedankt.
GrWil
5 Reacties 5
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Dit is mogelijk, echter moet je telefoon root hebben en moet je de partitie structuur aanpassen, betreft software ken dit nogal fout gaan
sillywilly
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het niet mogelijk om dit gewoon in een winkel te laten doen?
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Sillywilly,

Het is helaas niet mogelijk om je interne geheugen te laten vergroten dan wel aan te passen door Vodafone.
Ook wil ik je erop wijzen dat met een dergelijke wijziging je fabrieksgarantie komt te vervallen.

fayeeetje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,..
Ik heb een Sony xperia neo.. Ook mijn telefoon blijft zeggen geheugen bijna vol terwijl ik nog genoeg plek heb op me SD alleen sommige apps zijn ook niet te verplaatsen... Kan mijn geheugen worden vergroot.. Garantie maakt me niks uit die us al verlopen.. Groetjes
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
fayeeetje schreef:
Hallo,..
Ik heb een Sony xperia neo.. Ook mijn telefoon blijft zeggen geheugen bijna vol terwijl ik nog genoeg plek heb op me SD alleen sommige apps zijn ook niet te verplaatsen... Kan mijn geheugen worden vergroot.. Garantie maakt me niks uit die us al verlopen.. Groetjes
Hoi fayeeetje, welkom op het forum 🙂 Sommige Applicaties zijn inderdaad niet op de SD kaart te zetten. Deze staan standaard op het toestel. Ik adviseer je eens om de Desktop Manager van Sony op een PC of laptop te intalleren en te kijken of er een update beschikbaar is voor je toestel.

Laat het me weten of het opgelost is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic