Hans5

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Interne geheugen Smart 4 vol

Het downloaden van kleine foto via Whatsapp lukt niet. Krijg mededeling: "Downloaden mislukt. Kan niet downloaden omdat er onvoldoende vrije ruimte beschikbaar is op uw interne opslag".Heb al diverse bestanden verwijderd. Bij opslag blijft staan "Totale ruimte 0,00B". Onder Apps staat 1,6 GB gebruikt en 400 MB vrij.
Voor fotoopslag enz. gebruik ik een sd-kaart van 30GB waar nog bijna niets opstaat. Wat kan ik hiermee, hoor graag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hans5
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor late reactie was paar daagjes weg. Terug naar fabrieksinstellingen was inderdaad de oplossing.
Bedankt voor jullie hulp.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Hans5,

Dat is vreemd! Je zou eens kunnen proberen om apps van je interne opslag naar je SD-kaart te verplaatsen.
Mocht dat niks veranderen, dan raad ik je aan om de toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Maak dan wel eerst een backup van je gegevens.
Laat je weten of dit werkt?
Hans5
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Sietske,
Hartelijk dank voor je antwoord. Die mogelijk waren had ik reeds verplaatst. Zet nu maar terug naar fabrieksinstellingen. Laat nog weten hoe het afloopt. Groeten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hans5, dat is prima. Hopelijk lost dat het probleem op.
Hans5
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor late reactie was paar daagjes weg. Terug naar fabrieksinstellingen was inderdaad de oplossing.
Bedankt voor jullie hulp.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hans5,

Ah top! Fijn dat het is opgelost op deze manier 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic