davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Instellen Van E-Mail

Wil je gebruik maken van E-mail op je mobiel? Dit kan niet zonder de juiste instellingen. In de volgende link kan je via een eenvoudig stappenplan je toestel gebruiksklaar maken:


Klik hier voor hulp bij het instellen van E-mail op je toestel


Let op: Het versturen van E-mail gaat altijd via de uitgaande mailserver van Vodafone.

Hierbij heb je ook een gebruikersnaam en wachtwoord nodig, deze zijn hetzelfde als die van My Vodafone. Een My Vodafone account kan je aanmaken op my.vodafone.nl

Voorbeeld:

Uitgaande mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Gebruikersnaam: mail0612345678
Wachtwoord: Eigen wachtwoord.
4 Reacties 4
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dit gaat natuurlijk alleen op bij gebruik van een Vodafone.nl E-Mail adres.

Bij gmail, of andere mailaccounts gaat dit niet op.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi hmmr,

Dit gaat zeker op bij pop3 accounts van andere providers. ( denk aan kpn, ziggo ect ) gmail heeft dit inderdaad niet nodig.

Zonder onze uitgaande mailserver heb je kans dat je de mails niet kunt versturen.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
rissie80

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een HTC Desire Z waar ik graag email op wil ontvangen en verzenden. Ontvangen gaat goed maar verzenden niet. Het emailadres is een telfortadres en ik heb een simkaart van vodafone.
 
Ik ben de handleiding die hier op de site staat netjes doorlopen, er wordt alleen om een emailadres van vodafone gevraagd. Ik kan deze wel aanmaken maar het is niet het mailadres dat ik gebruik om mijn mail te ontvangen. Weet dan ook niet zeker of het aanmaken van een mailadres dan wel nut heeft.
 
Kan iemand mij helpen?
 
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey rissie80,
 
Zo ver mijn ervaring is met mijn HTC Desire is dat de inkomende info van je email provider zelf is en de uitgaande van vodafone. Weetje deze info niet, bel even de klantenservice en ze zullen je deze heus info geven (teminste dat dede ze des tijds bij mij ook 🙂 ).
 
Groetjes
 
WhiteWolf
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic