Ik heb vanochtend weer geprobeerd het voor elkaar te krijgen maar de melding blijft hetzelfde. Gebeld met 1200 voor een update en ook van deze Vodafone medewerker te horen gekregen dat er een interne communicatie is geweest dat alles voor OneNumber pas begin volgende week voor alle klanten 'up & running' is. Er zijn een aantal klanten die het wel al kunnen gebruiken maar het netwerk wordt stap voor stap uitgerold over NL en de verwachting is dan ook dat het volgende week voor iedereen beschikbaar is. Er wordt momenteel hard aan het netwerk gewerkt om dit te verwezenlijken.
Mijn melding van gisteren hierover die door moderator Cecilia als een onwaarheid werd betiteld en dus werd verwijderd blijkt dan misschien toch niet een verspreiding van onjuiste informatie.
Als de moderators hier nou gewoon melding van maken dan zijn de klanten die naarstig op zoek zijn naar een oplossing voor even gerustgesteld en minder gefrustreerd en geïrriteerd op Vodafone want nu is het verspilde tijd, moeite en energie.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer wordt verwijdert.