Sjaan178

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installatie Vodafone Thuis pakket

Hallo allen,

Hier mijn verhaal.
Ik ben al jaren een tevreden klant van Vodafone. (Mobiel bellen)
Vorige maand heb ik Vodafone thuis aangevraagd. Internet en televisie. Na de twee weken wachttijd werd ik gebeld door Guidion om een afspraak in te plannen. De monteur kon pas een maand later, nl op 2 april. Een afspraak gemaakt voor 16.30 uur. Op 27-3 heb ik een briefje in de brievenbus van de PostNL. Ze waren aan de deur geweest met mijn pakket en op internet kon ik, met een niet-thuis-code, een nieuw bezorgmoment bepalen. Op de site van de PostNL zag ik, dat het pakket mee retour was gegaan, want het was beschadigd. De maandag en dinsdag erna heb ik afgewacht op een nieuw pakket. Dat kwam niet. Woensdag kreeg ik een sms bericht van Guidion, om de gemaakte afspraak voor de dag erna te bevestigen. Verder stond er in het beticht dat ik hun even moest contacten,mocht ik het pakket nog niet binnen hebben. Dat heb ik dus gedaan. Guidion ging Vodafone wel even contacten en belde mij even later terug. Volgens Vodafone was het pakket bezorgd, er was zelfs voor getekend! Toen ik zelf Vodafone ben gaan bellen, bleek dus dat het pakket inderdaad retour was gegaan en dat de oorspronkelijke afzender ervoor getekend had. Met de medewerker van Vodafone spreek ik af dat er met spoed een nieuw pakket wordt gestuurd en dat ik die de volgende dag in huis heb. Ook spreek ik af, dat ik zelf een nieuwe afspraak maak met Guidion, omdat ik daar beloofd had, dat ik zowieso even terug zou bellen. Guidion aan de lijn, en een nieuwe afspraak gemaakt voor vrijdag 3-4. So far,so good. Vandaag helaas wederom geen pakket. Wél krijg ik een email van Guidion, dat mijn nieuwe afspraak voor vrijdag geannuleerd is??!! Wederom bellen met Vodafone. Daar vertellen ze me doodleuk dat het pakket niet op tijd gaat zijn en dat ze daarom maar vast de afspraak met de monteur afgezegd hebben. Ik heb tegen de medewerker gezegd dat ik van mijn contract af wil wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken. De medewerker zegt dat me dat een afkoopsom gaat kosten. Nu word ik echt kwaad en zeg dat ik dat niet ga betalen. Ik heb mijn contract dus telefonisch opgezegd. Nog geen 5 minuten later een bevestigings mail met ja hoor een afkoopsom van 300 euro!!!! Serieus??

Edit Gino_: Titel aangepast zodat deze duidelijker is voor de community
1 Reactie 1
Gino_
Expert
Expert
  • 661Posts
  • 27Oplossingen
  • 2Likes
Hi @Sjaan178

Dit is natuurlijk niet de manier waarop je wilt worden aangesloten bij Vodafone Thuis:(
Omdat dit een persoonlijke klacht betreft kan de community je niet helpen (doordat je gegevens nodig zijn om dingen na te gaan). Je topic voldoet dus niet aan de klantenservice, zij kunnen je verder helpen. Ik zal je topic sluiten, als je een vraag hebt die wel binnen de huisregels past dan kun je die uiteraard op het forum stellen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic