Hallo,Vandaag mijn iphone ontvangen (met Italiaanse handleiding, want Iphone ontvangen bij abo verlenging), kreeg op mijn oude toestel SMS met bericht een aantal settings op te lsaan bij "Opties", waar vind ik de "Opties'?Kan nu niet SMS'en en ook mij contacten van de simkaart niet overzetten, heeft dat hiermee te maken?Txs forum
Dag,
Via itunes zou je een melding moeten krijgen met een career update. Deze moet je effe controleren. En anders voer deze gegevens in op je iphone
Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN
live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN
office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.
- Ga naar 'Instellingen' -> 'Algemeen' -> 'Netwerk' -> 'Mobiel Datanetwerk -> 'MMS''
- APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nlGebruikersnaam: vodafoneWachtwoord: vodafoneMMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nlMMS proxy: 192.168.251.150:8799MMS size: 300000MMS UA: leeg laten
Keer terug naar het beginscherm door op de 'Thuisknop' te klikken