ines

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Installatie Op Nieuwe Iphone

Hallo,Vandaag mijn iphone ontvangen (met Italiaanse handleiding, want Iphone ontvangen bij abo verlenging), kreeg op mijn oude toestel SMS met bericht een aantal settings op te lsaan bij "Opties", waar vind ik de "Opties'?Kan nu niet SMS'en en ook mij contacten van de simkaart niet overzetten, heeft dat hiermee te maken?Txs forum
5 Reacties 5
mosa

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,Vandaag mijn iphone ontvangen (met Italiaanse handleiding, want Iphone ontvangen bij abo verlenging), kreeg op mijn oude toestel SMS met bericht een aantal settings op te lsaan bij "Opties", waar vind ik de "Opties'?Kan nu niet SMS'en en ook mij contacten van de simkaart niet overzetten, heeft dat hiermee te maken?Txs forum



Dag,

Via itunes zou je een melding moeten krijgen met een career update. Deze moet je effe controleren. En anders voer deze gegevens in op je iphone

Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.


  • Ga naar 'Instellingen' -> 'Algemeen' -> 'Netwerk' -> 'Mobiel Datanetwerk -> 'MMS''

    • APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nlGebruikersnaam: vodafoneWachtwoord: vodafoneMMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nlMMS proxy: 192.168.251.150:8799MMS size: 300000MMS UA: leeg laten
    Keer terug naar het beginscherm door op de 'Thuisknop' te klikken
Reynoud

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Wanneer mij een MMS wordt toegestuurd, krijg ik enkel een bericht met ww en moet ik de afbeelding op de site ophalen. Ik heb mijn settings adhv genoemde instellingen gecontroleerd en alles is goed ingevoerd.
Waarom ontvang ik MMS niet gewoon direct op mijn iPone4?!
 
Mvg, Reynoud
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je moet eerst minimaal 1x zelf een mms hebben gestuurd om ze ook te kunnen ontvangen.  Het sturen van een mms naar jezelf bijvoorbeeld.
Reynoud

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reply.
Ik heb op jouw advies een bericht naar mezelf gestuurd: mislukt. Daarop een bericht naar mijn vrouw gestuurd: ook mislukt.
???
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi reynoud,

Dan kan het zijn dat jou nummer netwerktechnisch nog niet goed staat voor MMS. neem aan dat je daarnaast wel gewoon kunt internetten right? Bel even met onze internet everywhere desk en dan kan dit gelijk voor je nagekeken worden.

Groet,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic