_Lisettee_

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inruildeals

IMG_9576.png

Ik heb mijn iPhone 13 aangetekend opgestuurd naar Likewize en via de PostNL app zie ik dat hij daar op 7 december is aangekomen. Tot op heden heb ik nog niks gehoord over mijn telefoon en blijf ik mails ontvangen van Likewize dat ze mijn telefoon nog niet hebben ontvangen. Maar die ligt er dus al sinds 7 december! Ik krijg graag bevestiging dat mijn telefoon er is, geïnspecteerd gaat worden en wanneer ik welk bedrag terug krijg. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @_Lisettee_, goedemorgen!

Wat balen dat je nog niets hebt vernomen 😞 Ik zet het dan graag via deze weg ook intern voor je uit. Kun je mij hiervoor het verzendbewijs (incl. T&T PostNL) aanleveren alsmede het IMEI nummer/merk/model waar het om gaat? Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @_Lisettee_ 
Voor vragen over je toestel kan je het beste via dit formulier stellen. Geef daarin op welk track en trace nummer je hebt en geef zoveel mogelijk informatie zodat ze met je mee kunnen kijken. Ik hoop dat je je toestel met verzekering hebt verzonden, dat is altijd beter dan alleen aangetekend.

Wanneer je er niet uit komt, er zijn hier online mensen van Vodafone aanwezig van maandag t/m vrijdag. Heb dan nog even geduld, maandag zijn ze hier weer.  

_Lisettee_
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi hoi,

 

Nee, nog steeds geen oplossing. 
Kreeg van de algemene mail van Likewize dit als reactie. ‘Escaleren’ zal wel niet kloppen en geen idee op welke manier en termijn ik iets ga horen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Dan is het iets @Cecilia om je te helpen. Ze is werkzaam bij Vodafone. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @_Lisettee_, welkom hier!

Goed dat je even een e-mail hebt verstuurd naar LikeWize hierover. In de reactie van gisteren lees ik terug dat ze de situatie gaan escaleren met het hoofdkantoor. De term 'escaleren' gebruiken we wel vaker. Dit geeft eigenlijk aan dat ze de situatie intern laten onderzoeken en dat is in deze situatie ook zeker nodig. Laten we LikeWize wel even de kans geven om dit te onderzoeken. Mocht je begin volgende week nog niets hebben gehoord, wil je mij dan een seintje geven? Dan ga ik hier de boel ook intern voor je laten uitzetten. 

_Lisettee_
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

Bedankt voor je reactie. Is goed, ik zal je wat laten weten.

 

Groetjes, Lisette

_Lisettee_
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

 

Ik heb tot nu toe nog niks gehoord.

 

Groetjes, Lisette

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @_Lisettee_, goedemorgen!

Wat balen dat je nog niets hebt vernomen 😞 Ik zet het dan graag via deze weg ook intern voor je uit. Kun je mij hiervoor het verzendbewijs (incl. T&T PostNL) aanleveren alsmede het IMEI nummer/merk/model waar het om gaat? Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

petraz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb exact het zelfde aan de hand via u inruil deals en likewise. Tel opgestuurd via het verzend label en geen bevestiging dat hij is aangekomen. via post nl begrepen dat de tel in binnen gekomen maar steeds deze de mails via likewise dat ik mijn mobile moet opsturen. Gebeld en gemaild met Likewise zelfs mijn verzend bewijs gemaild en nu wordt er geëscaleerd naar het hoofdkantoor ( inter onderzoek). Er staan vele van dit soort berichten van dit Likewise bedrijf en Vodaphone lost niet op maar blijft dezelfde vragen stellen. ik stuur in vertrouwen mijn mobile op en verwacht nu hulp van Vodaphone! de medewerker is slecht te verstaan en klinkt niet ter zake kundig. wat moet ik doen en hoe gaat u dit oplossen? mvg,

petra

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @petraz, welkom hier!

We helpen je hier uiteraard graag bij! Ik begrijp uit je bericht dat je zelf ook al contact hebt gehad met LikeWize hierover en dat zij de situatie intern hebben uitgezet. Mocht je deze week daar verder nog niets van hebben vernomen, dan duik ik er graag verder voor je in zoals ik ook voor @_Lisettee_ heb gedaan. 

Kun je mij hiervoor het verzendbewijs (incl. T&T PostNL) aanleveren alsmede het IMEI nummer/merk/model waar het om gaat? Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

qiqivanruler

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik heb precies hetzelfde maar dan dat ik mijn toestel fysiek in de winkel heb ingeleverd en dat zij hem hebben opgestuurd.

 

Ordernummer: 6058705

Zwarte IPhone XE

 

Al meerdere mails gestuurd elke keer krijg ik geen of heel laat reactie waar ik niets mee kan. Toestel is volgens de medewerker aangekomen maar heb nooit een mail en of geld ontvangen. Zie reactie van de medewerker:

 

9-januari: Heeft u geen mail ontvangen? Vreemd.

Ik zie hier op het systeem dat uw toestel geinspecteerd was op 19 December.

De waarde is hetzelfde gebleven. (€119)

Uw betaling is verwerkt.

Kunt u in uw bank kijken met de datum vanaf 27 December en vandaag 09 Januari zien of u een betaling t.w.v €119 heeft ontvangen?

 

Als bewijs heb ik alle bij en afschriften per mail gestuurd. Met als reactie van de medewerker:

 

11-januari: Ik zal dit doorsturen naar het hoofdkantoor voor verdere escalatie.


Hierop direct terug gemaild met de vraag hoelang dit ging duren. Nooit een reactie op gehad.

Op 18 januari weer gemaild en gevraagd waar mijn geld blijft. Met als reactie:

 

18- januari:  Het spijt mij dat u nog niets ontvangen heeft. Ik heb dit nog eens aangevraagd en dit ook geëscaleerd met mijn suprieuren.

 

Nu vandaag weer een mail gestuurd met de vraag hoelang het nog duurt. Ik ben al sinds december proberen om mijn geld te krijgen en krijg gewoon 0,0. 
Ook al enorm slecht geholpen in de Vodafone winkel, het liefst stap ik over naar een ander die mij wel goed helpt.

Bovendien ben ik in staat om juridische stappen te ondernemen tegen Vodafone en Likewize met enorm nadelige en grote gevolgen van dien voor deze bedrijven. 

Ik hoor graag wat!

 

 

 

 

petraz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Ik zie geen inbox dus reageer even zo. ik heb mijn verzend bewijs mee gestuurd en heb de bevestiging van post NL dat het pakket is aangekomen op 25-1 bij pricewise. ze hebben de kwestie geëscaleerd want konden hem niet meer vinden terwijl ook die meneer die Edem ( medewerker( heeft bevestigd dat mijn packet is ontvangen de 25stemaar ik krijg verder geen contact meer.in mijn mobile staat het imei nummer maar die heb ik naar jullie opgestuurd dus kan ik niet direct meer vinden. door de deal heb ik nu mijn abonnement verlengt en een nieuwe telefoon. ik heb mijn oude tel in goed vertrouwen opgestuurd . en ben nu bang dat dit niet goed komt. Graag u hulp. ik ben klant bij jullie.

qiqivanruler

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Excuus iPhone XR!

qiqivanruler

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yep dit is dezelfde medewerker die mij ‘helpt’. Ik denk dat we kunnen fluiten naar ons geld. Wat een slechte service. 1 ding weet ik zeker dat ik zodra mijn contract is afgelopen ik overstap en snel ook…

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @petraz 
Bedankt voor het toevoegen van het verzendbewijs. Heb je voor mij nog het type / merk van de telefoon? Dan ga ik kijken of ik het IMEI nummer nog voor je kan achterhalen en zet ik alles voor je door! 🙂

@qiqivanruler Ik snap je frustratie volkomen, maar zoals je hier kan zien is het bij de originele topicstarter ook goed gekomen 🙂 Laten we dus vooral niet gelijk alle hoop opgeven 😉 Ik wil voor jou ook alles graag doorzetten naar een contactpersoon die hele korte lijntjes heeft met LikeWize. Hoe meer informatie ik daarvoor heb, hoe beter. Heb je voor mij nog meer informatie over de iPhone XR zoals bijvoorbeeld geheugen/kleur? En heb je vanuit de winkel ook iets ontvangen van een bevestiging dat je hem daar hebt ingeleverd? Zo ja, stuur deze alsjeblieft naar mij op. Dan kan ik het uitzetten.

qiqivanruler

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia, 

 

Ja ik heb een document van de inruil deal gekregen van de medewerker. Zie bijgaand dit formulier. 
Het gaat om een zwarte iPhone XR, 128 gb.

 

Hopelijk kan je mij hiermee helpen! 


*Afbeelding verwijderd door moderator*

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Thanks @qiqivanruler! Ik heb de afbeelding even uit je bericht verwijderd, omdat ik zag dat je bankrekeningnummer daar ook op stond vermeld en dat willen we natuurlijk niet openbaar op het world wide web hebben staan. Ik heb dit intern doorgezet naar mijn contactpersoon en ik hoop spoedig meer te weten. Zodra ik een reactie krijg, dan hoor jij uiteraard weer van mij! 🙂

petraz

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

 

Voor mij is alles perfect opgelost dank.

deal gesloten en in orde inmiddels.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Goedemorgen @petraz  & @qiqivanruler 

@petraz Super fijn om te lezen dat het inmiddels bij jou allemaal in kannen en kruiken is. Ik waardeer het ontzettend dat je dit hier even aan mij terug koppelt! 🙂

@qiqivanruler Inmiddels heb ik al een update ontvangen! Bij jou stond de BIC niet goed i.c.m jouw IBAN. Dit is gecorrigeerd en de uitbetaling is goedgekeurd. Uiterlijk begin volgende week staat het bedrag op je rekeningnummer! 🙂

qiqivanruler

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

 

Heel erg bedankt voor je goede en vooral snelle hulp! 
Het bedrag staat, zojuist gekeken al op mijn rekening.

 

Fijne dag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic