Lou877

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeals geen geld ontvangen

Beste Vodafone,

Een paar weken geleden heb ik via friends & family een abonnement afgesloten met de samsung S8. Daar was een inruilactie bij waarbij ik 100 euro extra inruilkorting zou krijgen als ik mijn oude toestel zou inleveren.
29 september ben ik naar de vodafonewinkel gegaan en heb ik mijn oude iphone 4 ingelevers. Er werd gezegd dat binnen 7 dagen het geld op mijn rekening zou staan.
Vorige week heb ik gebeld naar de klantenservice. Na 45 minuten in de wacht te hebben gestaan vertelde de jongen mij dat ik terug moest naar de winkel omdat zij iets niet fout hadden gedaan.
Nu ben ik net in de winkel geweest en daar vertelde ze me dat ik weer een keer terug moet komen omdat ze nou de klantenservice niet kunnen bereiken.

Kunnen jullie hierin iets betekenen?

7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Lou877, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit een lastige situatie is. Heb je al contact gehad met de klantenservice van inruildeals zelf? De contactinformatie staat op https://inruildeals.vodafone.nl/Support.aspx.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Lou877, is het nog gelukt? Als een reactie uitblijft gaan we het topic sluiten.
Lou877
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nog steeds niet opgelost. Ik heb een bericht gestuurd naar de inruildeals, nog geen reactie. Nogmaals terug gegaan naar de winkel en zij gaan contact opnemen met de dealerlijn!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 442Likes
Goed om te horen dat er nu actie ondernomen wordt Lou877! Mochten we je nog ergens anders via het forum mee kunnen helpen, horen we het graag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het forum kunnen we dit helaas niet opvolgen. Het topic zal daarom worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic