rciik

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

[Inruildeals] Aan het lijntje gehouden? Opgelicht?

Wij hebben deel genomen aan jullie inruildeal, maar deze service lekt van alle kanten. Een 6-tal weken geleden heb ik mijn iPhone 4S opgestuurd en na een dag van ontvangst werd er geconstateerd dat de telefoon in goede staat verkeerde. Ik zou dus ook recht hebben op het volle bedrag van €126.

Het probleem is echter dat ik na 6 weken mijn geld nog steeds niet ontvangen heb. Ik heb een mail gestuurd naar het bedrijf en die hebben mijn telefonisch benaderd vanuit de UK op 26 juni. Mijn bankrekeningnummer werd opnieuw gevraagd en deze heb ik doorgegeven. Het hele proces werd geëscaleerd en mij is spoed beloofd.

Na een 2-tal weken heb ik nog steeds niets vernomen dus ik heb ze er WEER op geattendeerd dat ik niets ontvangen heb. Het antwoord dat ik ontving was als volgt:

“Het spijt me om te horen dat u nog steeds niet het geld heeft ontvangen. We hebben het weer geëscaleerde en een bevestiging dat u het geld kunt verwachten op 11 Juli 2014 op uw bankrekening.”

Het is nu de 15de en ik heb nog steeds niets ontvangen. Dit is ronduit belachelijk en ik eis dat jullie stappen ondernemen om dit recht te zetten. Ik heb het nummer dat mij op 26 juni gebeld heeft teruggebeld, maar dit nummer lijkt niet te bestaan. (+44 1429 278300). Het geld kan mij gestolen worden, maar jullie promoten een service die hun afspraak niet nakomt en dit accepteer ik niet.

Wat gaan jullie hier aan doen?
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @rciik ,
Ons forum is bedoeld zodat klanten elkaar kunnen helpen. Het vervelende verhaal dat je hier omschrijft zal echt door een Vodafone medewerker bekeken moeten worden. Hiervoor heeft persoon in kwestie gegevens nodig die je niet hier op het forum kwijt kunt. Vandaar het vriendelijke verzoek om even een andere ingang te nemen;)


Succes en Groeten, Per
rciik
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat zal ik doen, maar ik wil dat dit probleem erkend word en dit fora is daar uitstekend voor.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik begrijp dat je dit niet leuk vindt. Alleen via het Forum kunnen we er weinig mee aan doen we geven mensen tips & tricks wij staan eigenlijk niet klaar voor klachten, daarvoor heb je de klantenservice ;).

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic