Hoi @Mies1974
Het is vervelend, maar vreselijk frustrerend, dat zou ik het toch niet willen noemen. En het moet je ook niet geen frustreren, rustig blijven, dan komt het waarschijnlijk allemaal wel goed. Je moet je humeur er niet door laten beïnvloeden hoor, zeker niet voor zo'n stomme inlog 😉😊
Gelukkig zijn er medewerkers van Vodafone online om je te helpen. Die zullen met je mee kijken wat er aan de hand is en of ze het zo voor je kunnen oplossen.
Hoi @Ylalita
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
@Cecilia is werkzaam bij Vodafone en haar kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Cecilia toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Cecilia je berichten. In ieder geval is er nu iemand geroepen, als jij alles dan doorstuurt, dan komt het allemaal goed 😎