Ilsehj

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen vodafone lukt niet

Inloggen lukt niet via vodafone. Gebruikersnaam is al bekend, komt dit door abonnement ziggo? Wat is de oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ilsehj, welkom hier!

Jouw vermoeden klopt! Met jouw gmail adres is namelijk een account voor Mijn Ziggo geregisteerd. Hierdoor krijg je een foutmelding te zien als je wilt registeren voor My Vodafone met hetzelfde e-mailadres. 

Als ik je gegevens controleer dan is er inderdaad nog geen My Vodafone account geregistreerd. Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk:
1. Registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres
2. Het Mijn Ziggo account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Ga hiervoor naar Mijn Ziggo en kies voor het uitbreiden van je account. Op deze wijze wordt er een My Vodafone account geregisteerd welke gekoppeld is aan Mijn Ziggo. Voor beide omgevingen heb je dan dezelfde inloggegevens. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Ilsehj, welkom hier!

Jouw vermoeden klopt! Met jouw gmail adres is namelijk een account voor Mijn Ziggo geregisteerd. Hierdoor krijg je een foutmelding te zien als je wilt registeren voor My Vodafone met hetzelfde e-mailadres. 

Als ik je gegevens controleer dan is er inderdaad nog geen My Vodafone account geregistreerd. Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk:
1. Registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres
2. Het Mijn Ziggo account uitbreiden met jouw Vodafone gegevens. Ga hiervoor naar Mijn Ziggo en kies voor het uitbreiden van je account. Op deze wijze wordt er een My Vodafone account geregisteerd welke gekoppeld is aan Mijn Ziggo. Voor beide omgevingen heb je dan dezelfde inloggegevens. 

Ilsehj
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beide accounts gekoppeld met elkaar, maar nu kan ik verder geen gegevens inzien. In ziggo app staat ie niet gekoppeld en vodafone app lukt helemaal niet met inloggen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Ilsehj . Als ik meekijk op het e-mailadres dat je ook gebruikt hier op de Community, kan ik zowel een MijnZiggo als een MyVodafone account vinden. Die aan elkaar gekoppeld zijn. Er staan ook gewoon gegevens in, als ik meekijk. Wil je eens hier inloggen? Na het inloggen kan je dan rechtsboven kiezen tussen MijnZiggo of Vodafone. Kan je hier alles vinden? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic