Joopt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen via App

kan niet inloggen via de app. Rooid rondje in linker boven hoek dat blijft zoeken.

 

Na  het inloggten via de website zie ik alleen  het kopje Facturen met de mededeling, Er ging iets niet helemaal goed.

Incognito geprobeerd,, chase gewist, opnieuw geinstaleerd,. Helaas

3 Reacties 3
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Joopt, welkom op de Community.

Wat balen dat je maar niet kunt inloggen of onvolledige pagina's ziet. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat je een e-mailadres hebt geregistreerd voor My Vodafone. Hier is echter geen recente inlogactiviteit op geweest.

Ik heb wel een idee waar de schoen wringt:
- Voor je actieve My Vodafone klantnummer is er een account geregistreerd op infp@*****.nl.

-  Als ik zoek op het e-mailadres info@*****.nl, dan zie dat hier nog een oud my Vodafone account aan is gekoppeld. Als je hierop inlogt, kom je op een inactief klantnummer terecht. Vandaar dat je maar beperkte informatie ziet.

Resumé: 

- Het foutieve e-mailadres met je actieve klantnummer wordt verwijderd.

- Het inactieve klantnummer van Vodafone wordt ontkoppeld van Mijn Ziggo

Hierna kun je vanuit Mijn Ziggo je account uitbreiden met de juiste My Vodafone gegevens:

Log in op de Mijn Ziggo omgeving (browser)

  1. Klik op Gegevens
  2. Ga naar Mijn Ziggo account en klik op Account instellen
  3. Ga naar Je account uitbreiden en klik op Account uitbreiden
  4. Klik op Vodafone toevoegen
  5. Indien nodig: Pas je login aan, hou rekening met de volgende zaken:
    • Na het koppelen moet de login een e-mailadres zijn
    • Indien je al een My Vodafone account hebt wordt dit de login voor het gekoppelde account
    • Indien je geen My Vodafone account hebt én de huidige Mijn Ziggo login is geen e-mailadres, moet je die eerst aanpassen
  6. Vul je Vodafone 06 nummer in
  7. Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  8. Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.

 

Zoals je ziet heb je wat huiswerk haha. Laat maar weten of het nog is gelukt.

Joopt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hai

Na drie keer door een hoepel gesprongen te hebben en jou link naar Ziggo gebruikt te hebben, is het me op de computer gelukt mijn Vodafone toe te voegen.

Op de computer kan ik dus alles zien behalve mijn huidige verbruik..

Ik zit voor lange tijd in Turkije en weet niet wat wijsheid is.

Ik lees twee dingen 10 GB per dag en krijg sms jes welkom in Boergabystan 50 Euro per maand internet, daarna ..... per Mb

Schiet mij maar lek, ik ben de draad kwijt.

Je snapt natuurlijk dat ik die 50 Euro niet wil overschrijden omdat jullie dan zo lief zijn het teveel direct nin rekening te brengen.

 

Overigens zoekt mijn Vodafone App zich nog steeds te pletter zonder resultaat op de telefoon.

Ik kan je wel een foto sturen waar ik sta met de Camper, maar dan schieten je de tranen in de ogen dat ik me met dit soort  zaken moet bezighouden.

Na al mijn ervaringen wat er allemaal mis kan gaan , is een kinderhand snel gevuld.

 

 

Groet,

,Joop

Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3181Likes

Beste @Joopt 
Turkije zit in je bundel, Vodafone heeft dit land toegevoegd in Zone1 en daarom kan je gewoon je bundel gebruiken. Het ligt er een beetje aan welk abonnement je hebt bij Vodafone wat betreft Fair Use Policy. Kijk even op de website en dan zie je hoeveel je mag gebruiken. 

Om nu niet in hoge kosten te komen is het verstandig om BloX Beperkt Internet aan te zetten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic