BriceOvermeer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen myvodafone

Beste Vodafone,

 

Wanneer ik wil inloggen, geeft vodafone aan dat ik al een account heb. Wanneer ik het account wil uitbreiden gebeurt er helaas niks en krijg jk een storingsmelding.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3622Posts
  • 1104Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @BriceOvermeer, goedemorgen en welkom hier!

Een foutmelding tijdens het inloggen in My Vodafone schiet natuurlijk niet op. Laten we op onderzoek gaan om te kijken wat deze foutmelding veroorzaakt. Om je hierbij te helpen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone:

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic