Hallo @tanleconte, welkom op de Community!
Irritant dat je niet kunt inloggen in de App! Via de browser lukt het ook niet? Daarbij doel ik op het account wat je afgelopen zaterdag hebt aangemaakt, chri*****@meerj****.nl?
Zo te lezen heb je ook nog een ander account voor je Mijn Ziggo gegevens, namelijk tan**con**@gmail.com. Als je met dat e-mailadres inlogt op de My Vodafone omgeving, dan loop je inderdaad tegen de foutcode 'je logt in met je Mijn Ziggo gegevens op Vodafone omgeving' in. Dat e-mailadres dien je dus niet te gebruiken voor de My Vodafone omgeving.
Misschien is het idealer om in te loggen met slechts 1 account voor beide omgevingen? Voeg dan via de Mijn Ziggo omgeving (via browser) jouw My Vodafone account toe via onderstaande stappen:
Log in op de Mijn Ziggo omgeving
- Klik op Naar je gegevens
- Klik op Account instellen
- Klik onder Wel al een My Vodafone account op Accounts samenvoegen
- Klik op Start samenvoegen en log met je My Vodafone Account in, of gebruik de QR scanner in de My Vodafone app
Mocht je de accounts liever apart van elkaar willen houden, dan is dat uiteraard ook goed.