Geachte heer, mevrouw,
Het lukt mij niet om zowel in de app als via de website in te loggen op mijn vodafone. Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd maar deze bevestigingsmail komt niet binnen (ook niet in mijn spam inbox). Hoe kan ik inloggen?
Groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Tom142814
Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan. Had je hiervoor al een My Vodafone account?
Ik kan hiervoor met je meekijken, stuur mij dan een privébericht met je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en je e-mailadres. Dan pak ik het straks op voor je.
Groet,
Steven
Hoi @Tom142814
Dat klinkt niet zoals het hoort te gaan. Had je hiervoor al een My Vodafone account?
Ik kan hiervoor met je meekijken, stuur mij dan een privébericht met je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en je e-mailadres. Dan pak ik het straks op voor je.
Groet,
Steven
Ik heb nog geen gegevens ontvangen @Tom142814
Hierdoor kan ik je niet verder helpen.
Mocht ik je nog verder kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
Groet,
Steven
Ik ga het topic sluiten omdat er geen gegevens zijn verstuurd. Mocht je alsnog hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.