rensjm
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen in my vodafone lukt niet

Als ik op internet in wil loggen lukt het niet met het wachtwoord. Na 1 kans kapt hij ermee. Ik heb geprobeerde de inloggegevens te resetten, maar dat werkt ook niet. Op jullie pagina zegt men dat het tot 15 minuten kan duren. Niets ontvangen in mijn mailbox, ook niet in de spam map.
Inloggen met de app lukt wel en dan de QR code scannen op het scherm.

Ik wil echter ook in kunnen loggen via internet, dat zou toch gewoon moeten werken met een inlognaam en wachtwoord.
In de app het password wijzigen lukt ook niet. Graag eens onderzoeken of de inlogfuncties met wachtwoord nog wel werken.
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes
Hoi rensjm

Welkom op de Community!
Het is apart dat je geen e-mail binnen krijgt.
Ik help je graag hiermee verder. Ik heb je een privebericht gestuurd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes
Hoi rensjm

Welkom op de Community!
Het is apart dat je geen e-mail binnen krijgt.
Ik help je graag hiermee verder. Ik heb je een privebericht gestuurd.

Bekijk in context

Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes
Ik heb helaas nog geen reactie ontvangen rensjm
Indien er geen reactie komt, ga ik het topic sluiten.
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10405Reacties
  • 1488Oplossingen
  • 1775Likes
Topic gesloten.

Uitgelicht topic