WalterR

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Inloggen in de nieuwe VodafoneZiggo app geeft foutmelding 'Oeps, er ging iets mis'.

Ik kan in de nieuwe app sinds de lancering niet meer inloggen in my vodafone. Via de browser lukt het wel gewoon.

Zodra ik in de app in log krijg ik bijgaande afbeelding te zien.

Melding “Er ging iets mis. Probeer het later nog eens” heb dit dus al een paar weken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @WalterR, welkom hier!

Wat onhandig dat je niet in de nieuwe VodafoneZiggo app kan inloggen. Het is goed dat je al hebt getest of dit via de browser ook het geval is. Ik begrijp dat je daar zonder problemen kan inloggen. Er is op dit moment een openstaand issue dat klanten niet kunnen inloggen als er een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld aan My Vodafone. Ik zag dat dit bij jou het geval is. Het oude Mijn Ziggo account heb ik dan ook direct voor je losgekoppeld. Zou je het nu nogmaals kunnen testen?

Verder zijn er in korte tijd meerdere updates geweest van de nieuwe app. Mocht het nog niet werken n.a.v. bovenstaande dan wil ik je vragen om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren op je telefoon? Controleer voor de zekerheid ook of je toestel beschikt over de meest recente software. Speelt het probleem dan nog steeds dan kan je het beste even bellen of chatten met onze klantenservice. Er kunnen dan nog enkele zaken getest worden en indien dit het probleem niet verhelpt dan kan er altijd een case worden aangemaakt naar onze technische dienst.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @WalterR, welkom hier!

Wat onhandig dat je niet in de nieuwe VodafoneZiggo app kan inloggen. Het is goed dat je al hebt getest of dit via de browser ook het geval is. Ik begrijp dat je daar zonder problemen kan inloggen. Er is op dit moment een openstaand issue dat klanten niet kunnen inloggen als er een inactief Mijn Ziggo account is gekoppeld aan My Vodafone. Ik zag dat dit bij jou het geval is. Het oude Mijn Ziggo account heb ik dan ook direct voor je losgekoppeld. Zou je het nu nogmaals kunnen testen?

Verder zijn er in korte tijd meerdere updates geweest van de nieuwe app. Mocht het nog niet werken n.a.v. bovenstaande dan wil ik je vragen om de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren op je telefoon? Controleer voor de zekerheid ook of je toestel beschikt over de meest recente software. Speelt het probleem dan nog steeds dan kan je het beste even bellen of chatten met onze klantenservice. Er kunnen dan nog enkele zaken getest worden en indien dit het probleem niet verhelpt dan kan er altijd een case worden aangemaakt naar onze technische dienst.

WalterR
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helemaal gelukkig! Dankjewel! Kan nu inloggen.

RaMoon79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

Ik heb ook een inactief Ziggo account.

En waarschijnlijk is dat dus de reden dat ik ook niet kan inloggen.

Willen jullie hem verwijderen?!

Wat hebben jullie van mij nodig?

Groet Ramona 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12276Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes

Hi @RaMoon79 
Het is beter om een eigen topic te openen. Zeker als een topic al is aangegeven als OPGELOST. Vaak komen dan de medewerkers van Vodafone niet meer in de topic kijken en blijft de vraag van jou liggen. Open nu geen nieuwe topic, ik noem hier @Cecilia wel. Die krijgt nu bericht dat deze topic weer acties is. Lees onderstaande balk voor meer informatie, welke Cecilia nodig heeft:

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3607Posts
  • 1094Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @RaMoon79, welkom hier!

Je vermoeden klopt! Er is inderdaad een inactief Mijn Ziggo account gekoppeld aan My Vodafone. Bij deze heb ik het inactieve account voor je verwijderd. Je zou nu zonder problemen moeten kunnen inloggen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic