Als ik wil inloggen in de app, dan geeft hij aan nadat ik de code heb ingetoetst Er is iets stuk
Dit duurt nu al een paar dagen, en een medewerker van Vodafone net gesproken zegt dat ik de app opnieuw moet installeren
Dat heb ik natuurlijk al gedaan, maar verder kan hij niets doen helaas. En het advies van hem is dan ook om de website te gebruiken.
Daar heb ik natuurlijk weinig aan, want ik wil gewoon dat de app werkt.
Inloggen zonder wachtwoord werkt ook niet want hij verstuurt van de app geen email, als ik het via de website doe inloggen zonder wachtwoord dan krijg ik wel een email met een link en code.
Graag advies of hulp om te zorgen dat ik mijn Vodafone app gewoon weer kan gebruiken. Het enige wat er is gebeurd is een update van IOS 16.3 en daarna kreeg ik een sms van vodafone dat mijn toestel niet gebruiksklaar was voor internet, vreemd maar dat ligt kennelijk aan de verbinding hier op kantoor bij mij.
Graag advies en hulp a.u.b.
groet Aldo Oud