Miss Bliss

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Vodafone&Ziggo App geeft foutmelding 'Er ging iets mis'.

Net in de vakantieperiode, waarin mensen natuurlijk vaker hun saldo tegoed checken, heeft vodafone besloten een nieuwe app te lanceren. 🤯

Als ik probeer in te loggen krijg ik wel de sms code maar daarna: “Er ging iets mis bij het inloggen. Probeer het later nog eens.” Ik weet niet hoeveel later jullie bedoelen, maar ga ervan uit dat het een dag later toch gefixed zou moeten zijn. Graag zou ik horen hoe ik alsnog mijn datategoed makkelijk op kan vragen. 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12225Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Wat er aan de hand is, geen idee. Je kan deze verwijderen en opnieuw installeren of even wachten op iemand van Vodafone, die met je mee kijkt wat er aan de hand kan zijn. 

 

⚠️Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

Miss Bliss
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

opnieuw installeren werkte niet. 

Maar vanmorgen deed hij het plotseling wel weer, uit het niets. Alleen dat was een paar dagen terug ook zo en daarna begonnen de inlogproblemen weer opnieuw. Een beetje stabiliteit in de app zou wel handig zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic