Mickey2105

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen My Vodafone geeft foutmelding; ''Er is iets stuk...''

Goedemiddag,

 

De Vodafone app werkt al meerdere dagen niet na inloggen de volgende melding verschijnt:

 

 

Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen.

Probeer het later nog een keer. (Zie afbeelding)

 

Wie kan mij helpen ?

 

 

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mickey2105, welkom hier. 

Super onhandig dat je niet kunt inloggen in de My Vodafone App door deze foutmelding. We zien deze melding de laatste tijd vaker voorbij komen en daarom staat hier momenteel een ticket voor open. 

Als je wel gewoon kan inloggen in My Vodafone in de browser, jouw mobiele telefoon beschikt over de laatste software update en het verwijderen en opnieuw installeren van de app geen succes biedt, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice (telefoon of chat). Zij kunnen op basis van het openstaande ticket dan een case voor jou aanmaken naar onze technische dienst met de benodigde informatie om dit verder te onderzoeken

Mickey2105
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

Nog steeds niet opgelost.. alles opnieuw opgestart door jullie mensen online nu kom ik er ook niet meer in via de browser en nog steeds de melding ...er is iets stuk in de app!!!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Mickey2105 Ik zie dat ze jouw My Vodafone account hebben laten verwijderen en er een nieuw account is geregisteerd. Jammer dat dit het probleem niet heeft opgelost. Zoals aangegeven staat hier wel een incident voor open en dient er een case aangemaakt te worden naar onze technische dienst.

Wil je nogmaals contact opnemen met de klantenservice hiervoor? Zij kunnen dan direct de benodigde informatie in de case zetten. Mocht dit contact op niets uitlopen, dan wil ik je vragen om de volgende informatie in je profiel onder 'Persoonlijke Informatie' te zetten: 
Inlognaam: 
Toesteltype: 
softwareversie:

Ik trek dan even een collega aan de bel om een case hiervoor aan te maken. Normaliter hebben we deze optie namelijk niet via de Community. 

Mickey2105
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Cecilia,

 

Dank voor jou bericht maar helaas na contact met helpdesk online nog steeds niet opgelost heb jou vragen  in mijn persoonlijke instelling gezet !

 

Groet en dank Michéla 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

@Mickey2105 Thanks voor je gegevens. Het is heel bijzonder, maar ik zit jouw gebruikersnaam te controleren en ik zie wel een (voormalig) account met dit e-mailadres, maar er is helemaal geen Vodafone abonnement aan gekoppeld. Het is dus een ''leeg'' account. Controleer ik je mobiele nummer, dan krijg ik de melding dat er geen account is geregistreerd. Dat verklaart dus ook waarom je via de browser helemaal niks meer ziet. Hier gaat dus al iets fout. 

Laten we dat sowieso eerst oplossen, want anders gaat deze case ook niets uithalen als je account al foutief staat geregistreerd. Ik heb het account (zonder producten) helemaal verwijderd. Wil je nu voor My Vodafone een nieuw account registreren? En of je daarna wil controleren of je zowel via de app als browser kan inloggen. Werkt het niet, dan zorg ik dat de case alsnog wordt aangemaakt voor je. 

johnzwarts

Gedreven Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ik heb precies hetzelfde 

Goedemiddag,

 

De Vodafone app werkt al meerdere dagen niet na inloggen de volgende melding verschijnt:

 

Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen.

Probeer het later nog een keer.

wie de oplossing weet graag reageren 

speelt blijkbaar sinds kort

ben nieuwe klant ik heb nog geen 1 x kunnen inloggen op de app sinds 07-08-2023

via website geen probleem

kom van t mobile 1x storing in de laatste  5 jaar volgende dag weer goed

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @johnzwarts 
Je bent aardig actief 🤣😂🫣 
Laten we het houden bij je eigen topic. Daar zal iemand van Vodafone je verder helpen. Het is nu duidelijk dat je een probleem hebt 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic