Mel2000

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen My Vodafone geeft foutmelding; ''Er is iets stuk...''

Goedemiddag, 

 

Als ik wil inloggen op de MyVodafone app krijg ik de volgende melding:  Er is iets stuk! Daarom werkt de app even niet zoals je gewend bent. We gaan het fixen. Probeer het later nog een keer. 

Ik heb de app al meerdere keren opnieuw gedownload maar als ik inlog krijg ik elke keer deze melding. Wat kan ik hieraan doen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mel2000, welkom hier!

Super onhandig dat je niet kunt inloggen in de My Vodafone App door deze foutmelding. We zien deze melding de laatste tijd vaker voorbij komen en daarom staat hier momenteel een ticket voor open. 

Als je wel gewoon kan inloggen in My Vodafone in de browser, jouw mobiele telefoon beschikt over de laatste software update en het verwijderen en opnieuw installeren van de app geen succes biedt, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice (telefoon of chat). Zij kunnen op basis van het openstaande ticket dan een case voor jou aanmaken naar onze technische dienst met de benodigde informatie om dit verder te onderzoeken.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Mel2000, welkom hier!

Super onhandig dat je niet kunt inloggen in de My Vodafone App door deze foutmelding. We zien deze melding de laatste tijd vaker voorbij komen en daarom staat hier momenteel een ticket voor open. 

Als je wel gewoon kan inloggen in My Vodafone in de browser, jouw mobiele telefoon beschikt over de laatste software update en het verwijderen en opnieuw installeren van de app geen succes biedt, dan wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice (telefoon of chat). Zij kunnen op basis van het openstaande ticket dan een case voor jou aanmaken naar onze technische dienst met de benodigde informatie om dit verder te onderzoeken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic