Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
137 Reacties 137
hattemhenk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
bedankt voor uw reactie,
Ik heb de app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd en ik kan nog
steeds niet inloggen, ik krijg nog steeds de melding.
Gr Henk
Claire1956

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vorige week heb ik mijn App op mijn mobiel ge-upload, maar sinds die tijd kan ik mijn vodafone app niet meer openen. Hij verdwijnt steeds. Ik heb de App verwijderd en weer geïnstalleerd, maar hij werkt nog steeds niet. Kunnen jullie mij adviseren hoe ik dit kan herstellen zodat ik de App weerop mijnmobiel kan krijgen.
Bedankt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @hattemhenk ,

Omdat je op de My Vodafone site dezelfde gegevens moet gebruiken voor het inloggen ben ik benieuwd of je daar wel kunt inloggen? Dan weet je in ieder geval of het iets met de app zelf is of met je account.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo @chrissie18 Met betrekking tot My Vodafone issues i.c.m. een Windows Phone heb ik een update gepost in dit topic.
chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hoi@Serkan,

Bedankt voor je reactie. Je had alleen naar dit topic gelinkt...
Na wat zoeken denk ik dat je onderstaand topic bedoelde:

http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/My-Vodafone-app-voor-Windows-Phone-toestellen/m-p/99006/thread-id/2000/highlight/true

Ik zal contact opnemen met de klantenservice
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik zie het inderdaad! Foutje met kopiëren en plakken. Heb het aangepast. Thanks!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Claire1956
Ik zie dat er nog niemand van de forumgebruikers op je bericht heeft gereageerd :-(.
Er zijn inderdaad bij sommige gebruikers wat issues geweest met de App. Onze technische dienst heeft een en ander opgelost.
Speelt het bij jou nog steeds of is het inmiddels verholpen?
Laat je het ons weten?

Gr Per
missvangennep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik kan niet inloggen op My Vodafone..
Het lukte mij ookal niet om me te registreren, dus toen heb ik gechat met de Vodafone werknemeners en hun hebben een account voor me aangemaakt. Ik heb het echt heel vaak geprobeerd maar hij geeft de heletijd aan dat er iets is misgegeaan en dat ik het opnieuw moet probereren, maar hoe vaak ik het ook probeer het lukt me nog steeds niet.
hattemhenk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo
Ik heb het geprobeerd maar ik kan ook niet inloggen via de pc.
Er staat dan 'Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw'
Dus het ligt aan mijn account,
Hoe kan dit verholpen worden?
Gr Henk van Hattem
casper2302

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik probeer me steeds aan te melden maar de site en ap werken gewoon niet.... Kom steeds op een pagina om mijn nummer in te vullen, vul die in en krijg het bericht dat ik een sms moet ontvangen. Die sms komt echter nooit. Echt super orritant want ik kan niet eens zien hoeveel mb's ik dus nog hen... Hoe los ik dit op?
ASF

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik probeer nu al diversen dagen in te loggen met mijn emailadres op my vodafone en steeds krijg ik de vraag of ik al een account heb met email adres waarop ik dan ja klik, en krijg dan weer dezelfde vraag.
ik geef het nu op want wordt er een beetje moe van eerlijk gezegt.
ik heb 2 abonnementen op mijn naam en zou ze graag beide in dit overzicht willen.
Leeuwin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb er problemen mee!!!
Ik kan op de pc inloggen in my vodafone, maar op de app gaat het niet, terwijl ik het al een hele poos gebruikte.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@hattemhenk

In dat geval betekent het dat er iets mis is met je My Vodafone account. Dit moet echt door onze technische dienst worden opgelost. Neem even contact op met onze klantenservice en geef daar de foutmelding door. Dan kunnen zij een case aanmaken voor onze technische dienst.
Anonymous
Niet van toepassing
Logt u in bij my vodafone of my vodafone zakelijk in?
Bij my vodafone staat namelijk dat of u logt in met uw email adres of uw 06 nummer.
Mocht het niet lukken raad ik je aan om contact op te nemen met vodafone.

Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes Stevied
hattemhenk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou mijn account ook verwijdert kunnen worden, dat ik een nieuw account kan aanmaken? Met het zelfde nummer?
Of kan dat niet?

Gr Henk
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Hattemhenk,
We hebben dit met andere gebruikers getest en dit leidde niet tot een gewenste oplossing.
Ik moet je toch vragen het advies van @Maartje op te volgen.
Groet, Per
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Leeuwin @missvangennep@claire1956

Ik zag dat jullie problemen ervaren met het inloggen in My Vodafone. Kunnen jullie antwoord geven op de volgende vragen?

- welke foutmelding krijg je bij het inloggen?
- gaat het om een particulier of een zakelijk abonnement?
- lukt het niet via de app of via de website? > probeer dit aub allebei even
- log je in met je 06nummer of met je e-mail adres?

Ik hoor het graag.
missvangennep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@Maartje

- Ik krijg de foutmelding: er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw.
- Het is een particulier abonnement.
- Het lukt allebij niet, niet bij de app en niet via de website.
- ik log in met mijn 06nummer.

Anonymous
Niet van toepassing
Het kan tevens ook zo zijn dat u een persoonlijke gebruikersnaam heeft ingesteld.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@missvangennep Thanks voor de info. Heb je al een e-mailadres moeten doorgeven vanwege een nieuw systeem? Probeer dan eens in te loggen met dat e-mailadres
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic