Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
137 Reacties 137
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@petervalentijn,

Ik ben ook dit weekend omgezet naar het nieuwe systeem.
Wat je dient te doen is:
1 log in op de website nog met je oude gegevens (mobiel nummer)
2 vervolgens zal hij aangeven dat je op de nieuwe manier moet inloggen met een emailadres. Even invullen en accepteren.
3 als dat gelukt is verwijder je de app en installeer je hem opnieuw.
4 log in met je emailadres.

Bovenstaande heeft mij in ieder geval geholpen.
Groetjes stevied86
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Ik ga het gelijk proberen had de app nog niet verwijdert de rest wel.
Mvg peter
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ook bij mij Vodafone app voor windows phone niet meer werkend.
Na wijzigen inloggen in emailadres.
Triest want het was een handige app.
Graag zsm repapartie
(Nokia925 ooerating 8.1 denim))
hclaassen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werk gewoon aande computer.
via myvodafoon
heb nieuw wachtwoord aangemaakt
log in
gaat verder naar volgend scherm
zie dat ik inlog en account zal worden toegevoegd.
dan klik ik
en krijg weer inlogscherm????? zit in een lus..
BGS1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De vodafone app op iPhone werkt weer (na heeeel veel herstellen).
Ik kan echter nog steeds niet inloggen via de My Vodafone pagina op internet (website).
Al diverse malen het wachtwoord gewijzigd maar nimmer kom ik ingelogd met de bekende e-mailadressen.

Wat nu te doen ??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@PeterValentijn

We hebben niks meer van je gehoord. Heeft het geholpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi!

@hclaassen , lukt het wel via een andere webbrowser?

@BGS1967 , gebruik je dezelfde gegevens om in te loggen op de site (de gegevens die je ook gebruikt in de app)? Test voor de zekerheid ook even met een andere webbrowser.
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik krijg al weken deze melding. Heb dat ook al een paar weken geleden aan de klantenservice doorgebeld. Wanneer wordt er nu eens gewoon actie ondernomen om het probleem op te lossen i.p.v. van hier op het forum te blijven kakelen.



M.v.g.

Mario van Dongen.
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Overigens voor het geval we weer een antwoord krijgen in de trend van 'heb je al geprobeerd de app opnieuw te installeren'. Dit heb ik ongeveer al zo'n 15 keer geprobeerd. Elke keer krijg je de melding opnieuw.

Dus er valt ook niets te testen.

M.v.g.

Mario van Dongen.
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit is bij mij overigens op een Windows Phone

Met vriendelijke groet,

Mario van Dongen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@mariovandongen

één keer je afbeelding plaatsen is genoeg. Ik heb de andere twee afbeeldingen verwijderd. Dit had ook in 1 bericht gekund.
hclaassen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Werkt op andere brouwser. Is wel misselijk dat ik nu niet meer van IE kan gebruik maken.

Had vodafoon dit niet kunnen ondervangen?

Werkt wel als app.

BGS1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En bij mij werkt het wel via IE en niet via Firefox...... Vreemd !!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@hclaassen

Controleer eens of je de laatste versie van IE hebt geïnstalleerd. Wat je ook kunt doen is IE verwijderen en opnieuw installeren. Daarmee verwijder je ook gelijk alle tijdelijke bestanden etc.
hclaassen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ook alle inlog gegevens van site s die ik vaak bezoek.!!!
neusbeertje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan ook niet inloggen op mijn account op de website van Vodafone

Ik heb een zakelijk inlog account maar geen zakelijk abonnement meer. Deze had ik vroeger wel, maar dit mocht niet meer en is dit overgezet naar een particulier abonnement.

Als nu ik probeer in te loggen, krijg ik een melding dat ik moet inloggen met een emailadres ivm de vernieuwingen van de systemen. Dit heb ik nog niet. Moet de vraag die ik krijg met nee beantwoorden, maar krijg dan een foutmelding "oeps er is iets misgegaan probeer het later nog eens".

Hoe kan dit?

Hoe plaats ik screenshots van de (fout)meldingen op dit forum?


Anonymous
Niet van toepassing
Hey@neusbeertje,

Wat je kunt doen want ik neem aan dat je nu privé inlogt en niet meer onder zakelijk is even contact opnemen om te zien of alles correct staat. Jouw NAP gegevens dienen namelijk ook op privé te staan. Dit is te regelen via het transfer of user formulier.
Vervolgens kunnen zij ook meteen een account voor je aanmaken. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@mariovandongen,

Heb je voorheen wel al eens de app op je telefoon gehad?
Zoals je afbeelding eigenlijk al zegt is de app niet beschikbaar voor jouw telefoon. Of de app wel nog beschikbaar gaat komen durf ik je echter niet te zeggen. Wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice. Dit probleem aankaarten dat de app niet beschikbaar is voor jouw type en merk telefoon. Zij kunnen dit namelijk weer doorspelen. Helaas zul je alles via de website moeten bekijken. Het forum is echter bedoeld voor tips and tricks dus betreft het kakelen hier op het forum.....wij proberen alleen tips and tricks te geven in de hoop dat het helpt. Vele van ons werken niet eens bij Vodafone.

Groetjes stevied86
Anonymous
Niet van toepassing
Bij deze alvast de link hoe het nieuwe my vodafone in zijn werk gaat:
http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Handleiding-instellen-My-Vodafone-account/td-p/234081?cmpid=100136
ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

Groetjes stevied 86

mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De handleiding is goed en duidelijk, maar zolang de app niet aangepast wordt zodat deze werkt hebben we daar niets aan.

De app (Windows Phone) is nog steeds op zijn laatst 26-01-2015 bijgewerkt en heeft versienummer 1.3.1.8

Op verzoek ook al melding gemaakt bij de klantservice en vervolgens hoor je niets meer en wordt je hier op het forum bezig gehouden met alleen onzin en testjes die we al tig keren hebben uitgevoerd (installeer de app opnieuw).
Is het nu zo moeilijk de fout die iedereen met de app krijgt na te spelen, de oorzaak te onderzoeken en op te lossen. Of krijgt Vodafone de melding niet???

Dit is niet de service die ik gewend ben...

Met vriendelijke groet,

Mario van Dongen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic