Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
137 Reacties 137
Claire1956

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat ik ook probeer het lukt me niet om mijn vodafone App te laten werken. wacht geduldig af tot jullie met een oplossing komen.Heeft het met 3G te maken? De versie die niet lukt is versie 1.3.1.8 2MB.
groetjes


retro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niet mogelijk om de my Vodafone app te gebruiken op windows-phone naar meerdere malen verwijderd en geïnstalleerd te hebben krijg je steeds een melding je kan app niet gebruiken en kun je alleen op de site inloggen wat een beetje omslachtig en niet echt overzichtelijk is als de app
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @retro en @Claire1956 , krijgen jullie beide dezelfde melding? Plaats anders even een screenshot van wat je precies te zien krijgt. Hopelijk komen we dan samen een stapje verder.
retro

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes


*moderator edit: screenshot per mail ontvangen, toegevoegd aan bericht*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dankjewel @retro , ik zal het intern in ieder geval navragen.

@Claire1956 krijg jij dezelfde melding als retro?

@all Zijn er gebruikers waarbij het wel goed werkt?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Marc,

Bij mij werkt t gewoon zoals het hoort 🙂
Indien dit zich blijft voordoen kunnen ze @Claire1956 en @retro het beste even contact opnemen zodat t kan onderzocht worden.

Groetjes stevied86
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Op de Android versie werkt alles naar behoren, heb helaas geen Windows Phone om het te testen.
@Marc-
Pro-bleem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na het opnieuw registreren met e-mail adres ipv 06 nr, kan ik ook geen gebruik meer maken van My Vodafone. Telkens wordt mij gevraagd heb je al een e-mail adres inlog. Als ik daar ja op antwoord en ga inloggen kom ik weer op dezelfde pagina. Heb je al een e-mail adres inlog? etc etc

Voorheen inloggen op 06 nr was er geen enkel probleem.
missvangennep

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@AstridG Het is mij nog helemaal niet gelukt om me aan te melden, ik heb ook nog niet zelf een wachtwoord kunnen verzinnen ofzo...
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@missvangennep Dat moeten we dan toch even iets gedetailleerder bekijken. Ik raad je aan om dit even aan te kaarten via onze klantenservice. Mijn collega's kijken graag even met je mee.
shorty083

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Sinds 2 dagen lukt het mij niet meer om op mijn telefoon op de myvodafone app in te loggen.
Voorheen lukte dit altijd met mijn telefoonummer + wachtwoord maar nu blijft de app aangeven dat ik een emailadres moet invullen. Mijn geregistreerde emailadres pakt de app ook niet.
Ik heb de cache van de app al meerdere malen gedelete en de hele app verwijderd/opnieuw gedownload, maar dit lijkt niets te helpen.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@shorty083

Ik heb je bericht samengevoegd met een bestaand topic.
Pedro-Jouvenaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb t zelfde probleem.app zegt dat m'n account toe gevoegd is,maar ik kom steeds maar weer bij de registratie pagina.best frustrerend!!!!!!!!!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Pedro-Jouvenaar , ik zie dat nog niemand gereageerd heeft. Uiteraard is dit probleem niet handig. Kun je aangeven wat je al allemaal hebt geprobeerd om het op te lossen? Anders krijg je straks misschien allemaal al geteste oplossingen toegereikt. Hoe meer informatie je deelt over het probleem, hoe meer onze community voor je kan doen.
bdehaas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mij opnieuw moeten registreren,dan krijg ik de vraag ben je jonger dan 16 jaar toestemming vragen aan ouders.
Dat hoef ik niet aan te klikken,maar dan kan ik niet inloggen,dus ik moet aan mijn ouders vragen of ik mij mag registreren,ik ben bijna 70 jaar mijn ouders zijn al jaren dood waar moet ik dan heen om toestemming te vragen?.
Pas uw vraag eens aan.
Mvg Ben de Haas
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@iedereen

Een groot gedeelte is al overgezet naar het nieuwe systeem van Vodafone. Dit weet je doordat je een sms hebt ontvangen.Ik zelf ben met tich andere dit weekend aan de beurt. Normaal log ik in met mijn 06 nummer. Na dit weekend moet ik gaan inloggen met mijn emailadres. Mochten jullie problemen ervaren neem dan contact op met de klantenservice. Zij kunnen jullie hierbij helpen.

Groetjes stevied86
anoesjka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit probleem heb ik ook continue en heb al vaker met vodafone contact gehad .....maar het lukt gewoon niet
anoesjka

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Sinds 3 maanden is mijn abonnement gewijzigd naar een zakelijke aansluiting.

Sinds ik die heb krijg ik mijn app niet meer aangemeld. Mijn mail bestaat niet, mijn gebruikersnaam niet.. dus heb ik op het registreren geklikt. Mijn 06 nummer ingevoerd en dan staat er dat er een tijdelijk sms verstuurd word om een nieuw wachtwoord te kunnen maken.
Dit sms komt nooit aan.

What to do???
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @anoesjka ,

Dan is het beste om even contact op te nemen met de klantenservice omdat deze sms niet vanuit het forum verstuurd kan worden. Je vindt alle kanalen om contact op te nemen met de klantenservice op: www.vodafone.nl/support/contact/
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Heb mijn inlog gegevens omgezet maar steeds haperend inloggen en opnieuw vraagt hij om gegevens
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic