Henk1949

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen My Vodafone gaat niet meer.

Gisterenavond mijn verbruik er nog mee gecontroleerd.
Omdat ik toen zag dat mijn abonnement, SO Bel + SMS + Web-2 70, ongevraagd veranderd was in een, SO Vodafone Red-3 abonnement vanmorgen weer gekeken

Maar sinds vanmorgen lukt het niet meer om in te loggen op mijn windowsphone.
Ik krijg een melding dat ik een oude app gebruik en hem moet updaten in de app store.

Ik heb de app verwijderd en vanuit de store opnieuw geïnstalleerd. Maar nog steeds dezelfde melding.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all,

Naar aanleiding van onder andere jullie feedback is onze technische afdeling verder aan de slag gegaan. Als het goed is werkt de app vanaf vandaag weer zoals normaal.

Kunnen jullie dit voor me testen/bevestigen? Hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt.

Bekijk in context

137 Reacties 137
kusjordanx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet meer aanmelden op my vodafone dan staat er dat het account niet geldig is, maar als ik opnieuw wil registeren staat er dat het nummer al in gebruik is. Ik kan dus niet meer inloggen en mijn data niet meer bekijken..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo@Kusjordanx, Dat is vreemd. Heb je ook al eens geprobeerd om een nieuw wachtwoord op te vragen? Werkt dit wel?
kusjordanx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee dat werkt ook niet
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Is er misschien onlangs iets veranderd aan je abonnement? Ben je bijvoorbeeld van Prepaid naar abonnement gegaan?
kusjordanx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee er is niks veranderd !! 😞
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
In dat geval raad ik je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij dit voor je kunnen nakijken.
Jahaira

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb net een abo geopend voor me ipad . Ik wil nu de app downloaden zo kan ik controleren naar me mb, maar het vraag me. Een telefoonnummer en die heb ik niet
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Jahaira, je iPad abonnement heeft ook een 06-nr. Deze kun je vinden op je contract of factuur. Indien je dit niet kunt vinden kun je aan de hand van je klantnummer contact opnemen met onze klantenservice om je 06-nr te achterhalen en eventueel direct een My Vodafone account aan te laten maken.
Henk1949
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb nog steeds problemen met de app.
Is dit probleem bekend?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We hebben hierover verschillende signalen ontvangen. Zou je nogmaals de app kunnen herinstalleren en het opnieuw kunnen testen? Dan kunnen wij dit doorgeven aan onze collega's van de technische afdeling.
richardderijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Serkan,

Ik heb hetzelfde probleem, kan sinds de laatste update (bij mij 26-1-2015) niet meer inloggen omdat ik een te oude versie zou hebben.
Ik heb versie 1.3.1.8 van de Windows Phone App.

Gr, Richard
Henk1949
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Serkan,

Ik heb de app eerst verwijderd > telefoon afgesloten en opnieuw opgestart > app vanuit de store geïnstalleerd > ingelogd > inloggen lukt niet. Melding je gebruikt een te oude versie van de app. Update deze via de App Store.

Windows Phone 8.0

dicey

Gedreven Meedenker
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes
App doet het niet sinds de backend van Vodafone iets is veranderd. De app zegt dat de app ge-update moet worden, maar er is helemaal geen update.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo all,

Naar aanleiding van onder andere jullie feedback is onze technische afdeling verder aan de slag gegaan. Als het goed is werkt de app vanaf vandaag weer zoals normaal.

Kunnen jullie dit voor me testen/bevestigen? Hoor het graag van jullie.

Alvast bedankt.
Henk1949
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Serkan,

Ik heb me ingelogd, en hij doet het weer.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen Henk! Bedankt voor je terugkoppeling.
chrissie18

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sinds de update van vorige week (1.3.1.8) kan ik niet meer inloggen op de app.
Daarvoor heeft hij altijd wel de juiste data gegeven (alleen de update tijd klopte volgens mij niet).
De oude app logde in via mijn 06-nummer, sinds enige tijd (voor de update) heb ik via vodafone.nl/My een nieuwe inlog aangemaakt met mijn email als inlog.
Bij all twee de methodes om in te loggen krijg ik "Je kunt op dit moment geen gebruik maken van deze app. Ga naar vodafone.nl/my om je gegevens te bekijken."
Als ik op OK klik, gaat hij naar de site en daar kan ik dan wel inloggen en mijn gegevens raadplegen.

Zou he probleem zijn dat ik een ander wachtwoord heb bij mijn onde 06-inlog als mijn mail-inlog?

Lumia 930; Denim update; WP 8.1 Update (8.10.14219.341)
hattemhenk

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik kan sinds een paar weken niet meer inloggen op de MyVodafone app.
Er staat dan ''Een onbekende fout is opgetreden. Probeer opnieuw in te loggen. (7)''

Ik heb toen mijn wachtwoord veranderd, en krijg nog steeds deze melding.
Hoe kan dat?

Groet Henk van Hattem


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @hattemhenk
Er zijn inderdaad een aanta issues geweest emt het inloggen op de nieuwe App.
Volgens onze technici is het issue verholpen en moet alles weer als vanouds lopen.
Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren?

Gr Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic