Hoi @Demi2
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Als eerst, dit is de community van Vodafone en ik begrijp wel dat je hier het probleem plaatst, maar eigenlijk is dit meer een Ziggo probleem en ook iets voor de Ziggo community. Maar ik kan je verwarring wel begrijpen, zeker omdat je bij Ziggo wil inloggen en dan opeens uitkomt bij Vodafone. Waarom ze dit hebben gedaan, geen idee, het zal wel iets met techniek te maken hebben. Gelukkig zijn de moderatoren hier online van alle markten thuis en kunnen je ook helpen met je Ziggo inlog, je hoeft deze vraag dus nu ook niet meer te stellen op de Ziggo community. Heb wel even geduld want ze moeten je bericht oppakken en kijken wat er aan de hand is. @Cecilia is werkzaam bij Vodafone en Ziggo, die kan je wel verder helpen.
Het gaat niet altijd even lekker met inloggen, maar dat komt allemaal wel weer goed als Cecilia je helpt. Heb nog even geduld, dan komt het allemaal goed. Zou je in de tussentijd gelijk je gegevens willen aanvullen bij je Persoonlijke Informatie (geef eventueel bij mobiele nummer ook je mail adres waar je bij Ziggo wil inloggen). Dan heeft Cecilia gelijk al je gegevens en kan ze er mee aan de slag.