Heidy1974

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggegevens

Ik heb een ziggo en n voda abonnement sinds een maand maar ik kan niet inloggen op niet Vodafone app vraag ik wachtwoord steeds opnieuw aan maar link werkt niet!
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Heidy1974
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Beetje vreemd dat de link niet werkt.
Het best wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je verder helpen. Hier helpen klanten elkaar en die kunnen niet verder kijken dan alleen de Community.

Wil het niet lukken om te bellen of een chat te starten dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Daar zitten ook mensen die je daarmee kunnen helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met onze collega's en kun je inmiddels weer inloggen Heidy1974 ?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Geen reactie meer, topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic