w.aukes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlog probleem app my vodafone

Ik blijf wat ik ook doe na inloggen de melding ontvangen dat voor deze gebruiker geen rollen beschikbaar zijn terwijl in my vodafone alles goed staat.

hoe kan de app weer werkbaar worden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @w.aukes
Een warm welkom op de Vodafone Community.
 

Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. 

Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer.
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @w.aukes
Een warm welkom op de Vodafone Community.
 

Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. 

Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer.
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic