Topjoost

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inkomende gesprekken buitenland worden weergegeven met de foutieve countrycode

Indien ik gebeld wordt door een nummer uit Engeland zie ik in mijn scherm: +3144020....etc ipv +44020...etc
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Topjoost
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het nummer dat naar u belt is een nummer dat u kent?
Anders zou ik zeggen dat het een verkeerd nummer is dat zeker niet opgenomen dient te worden. Op internet lees je namelijk veel over +44020... nummer en het kan zo zijn dat ze via een centrale +31 er voor laten zetten om de boel op een verkeerde been te zetten.

Is het een nummer dat u wel kent, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, meer info te bellen nummer: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/index.shtml#abonnement .
Dan kunnen die uitzoeken waarom dit nummer verkeerd op uw beeldscherm komt. Wilt u liever via een chat contact, doe dit dan via My Vodafone.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Topjoost
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het nummer dat naar u belt is een nummer dat u kent?
Anders zou ik zeggen dat het een verkeerd nummer is dat zeker niet opgenomen dient te worden. Op internet lees je namelijk veel over +44020... nummer en het kan zo zijn dat ze via een centrale +31 er voor laten zetten om de boel op een verkeerde been te zetten.

Is het een nummer dat u wel kent, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, meer info te bellen nummer: https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/index.shtml#abonnement .
Dan kunnen die uitzoeken waarom dit nummer verkeerd op uw beeldscherm komt. Wilt u liever via een chat contact, doe dit dan via My Vodafone.

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
Topjoost
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi, het zijn nummers die ik ken. Van mijn klanten.
Ik zal het aan Vodafone voorleggen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat is denk ik wel het beste, die kunnen uitzoeken wat er aan de hand is. Misschien was er een storing?
Laat je weten hoe het is afgelopen, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je voor ons nog een update hierover Topjoost
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic