AndroidNote

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ingangsdatum verlenging sim only?

Nu heb ik een sim only abonnement (Red Together + 2 Together Extra) met een contract einddatum in juli 2019.

Als ik het Together abonnement wil verlengen nu (4 maanden voor contracteinddatum), krijg ik dan per direct de nieuwe tarieven? Gaat het nieuwe contract dan per direct in of per contract einddatum?

Het betreft dus een verlenging van sim only naar sim only. Ik lees namelijk verschillende antwoorden op dit forum. Zoals ik het nu begrijp is er een verschil tussen het verlengen met toestel of als sim only.

Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi AndroidNote

Zodra je verlengd, gaat het nieuwe contract in per de einddatum van je huidige contract.

Er zit verder geen verschil in of je een toestel hebt of een sim only. Ik denk dat je gelezen hebt over Vodafone Next. Hiermee breek je het abonnement open om te verlengen met een nieuw abonnement en toestel.

Wat je wel kan doen is bellen met onze afdeling migratie. Zij kunnen met je mee kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten in de nieuwe Red together Variant. Zij leggen je dan precies uit wat dit betekent, of er kosten aan verbonden zijn etc. Je kunt hun bereiken via 1201 of via 0800-0200976. Mijn collega's zijn aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur. Mocht je het makkelijker vinden om te chatten met hun, dan kan dat ook :).

Mocht er nog iets niet duidelijk zijn of heb je nog vragen, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi AndroidNote

Zodra je verlengd, gaat het nieuwe contract in per de einddatum van je huidige contract.

Er zit verder geen verschil in of je een toestel hebt of een sim only. Ik denk dat je gelezen hebt over Vodafone Next. Hiermee breek je het abonnement open om te verlengen met een nieuw abonnement en toestel.

Wat je wel kan doen is bellen met onze afdeling migratie. Zij kunnen met je mee kijken of het mogelijk is om het abonnement om te zetten in de nieuwe Red together Variant. Zij leggen je dan precies uit wat dit betekent, of er kosten aan verbonden zijn etc. Je kunt hun bereiken via 1201 of via 0800-0200976. Mijn collega's zijn aanwezig vanaf 08:00 uur tot en met 20:00 uur. Mocht je het makkelijker vinden om te chatten met hun, dan kan dat ook :).

Mocht er nog iets niet duidelijk zijn of heb je nog vragen, dan hoor ik het graag!
AndroidNote
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dank voor je snelle antwoord.

Ik laat het abonnement dan nu lekker voor wat het is, en wacht nog wel even tot de einddatum.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
AndroidNote wrote:
Dank voor je snelle antwoord.

Ik laat het abonnement dan nu lekker voor wat het is, en wacht nog wel even tot de einddatum.

Dat is in sommige gevallen ook het slimst om te doen 😉
Veel plezier in ieder geval en je kan altijd nog eens kijken of het is om een ander abonnement te nemen.
Geen haast toch 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top, mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden?
Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes
Topic is gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic