RickKok

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ingangsdatum abonnement

Goedemiddag,

Op dit moment heb ik een contract bij een andere provider, maar dat loopt op 23 februari 2018 af. Nu zag ik dat Vodafone voor mij het voordeligst is, omdat ik ook voldoe aan de voorwaarden voor extra's voor Ziggo klanten.
Het liefste heb ik niet dat de twee abonnementen overlappen en vandaar de vraag of ik nu al een Sim-Only abbonement kan bestellen bij Vodafone (met de voordelen van Ziggo gebruikers), wat in zou kunnen gaan op 23 februari 2018?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi RickKok,

Het is onmogelijk om 2 abonnementen met hetzelfde telefoonnummer te hebben bij twee verschillende providers. Als je besluit om een abonnement bij ons te nemen, gaat dit (met nummerbehoud) naadloos over van je vorige provider naar ons. Je nieuwe abonnement bij ons zal ook pas van start gaan als je nummer overgezet is op ons netwerk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi RickKok,

Het is onmogelijk om 2 abonnementen met hetzelfde telefoonnummer te hebben bij twee verschillende providers. Als je besluit om een abonnement bij ons te nemen, gaat dit (met nummerbehoud) naadloos over van je vorige provider naar ons. Je nieuwe abonnement bij ons zal ook pas van start gaan als je nummer overgezet is op ons netwerk.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was mijn antwoord duidelijk RickKok? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic